تجلیل ازسینماگران جنوب کرمان در جشن مهر سینمای ایران

مدیر کل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: هنرمندان برگزیده جنوب کرمان در دومین دوره جشن مهر سینمای ایران، مورد تجلیل قرار گرفتند.

حجت الاسلام سید احمد حسینی با بیان‌ اینکه هنرمندان برگزیده استان‌های کشور در دومین دوره جشن مهر سینمای ایران پنجشنبه شب با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و نفت در تالار اجتماعات ایوان شمس مورد تجلیل قرار گرفتند، گفت: این در حالی بود که نام ۲ هنرمند جیرفتی از جنوب کرمان در جمع آن‌ها دیده می‌شد.

او با اشاره به اینکه در این آیین از رضا ایرانمنش ستاره سینمای دفاع مقدس کشور به عنوان هنرمند ایثارگر تجلیل شد، افزود: علیرضا فرخی، یکی دیگر از هنرمندان نام آشنای جنوب کرمان به عنوان فیلمساز برگزیده معرفی و لوح تندیس مهرسینمای ایران به وی اهدا و مورد تجلیل قرار گرفت.

حسینی با بیان اینکه جشن ملی سینما کمک می‌کند تا استعداد‌های جدیدی به سینمای ایران معرفی شود، تصریح کرد: جنوب کرمان، ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های فرهنگی و هنری دارد که در کشور سرآمد هستند. 

در آیین اختتامیه جشن مهر سینمای ایران، وزیر نفت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعدادی از هنرمندان و بازیگران، از جمله: اکبر عبدی، هوشنگ توکلی، حشمت‌الله آرمیده، بهروز شعیبی، اتابک نادری، بهرام ابراهیمی و جمعی از  مسئولان اعم از: استاندار تهران و ۳۱ برگزیده استان‌های کشور حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار