فداکار، استاندار برتر حامی فرهنگ و سینما

در دومین دوره جشن مهر سینمای ایران از استاندار کرمان به عنوان استاندار برتر حامی فرهنگ و سینما قدردانی شد.

 آیین قدردانی از برگزیدگان دومین دوره مهر سینمای ایران با حضور اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،  خزاعی، رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری و جمعی از هنرمندان سینمای ایران و با حضور جواد اوجی، وزیر نفت به عنوان میهمان ویژه، در محل تالار ایوان شمس برگزار شد.

در این مراسم از محمد مهدی فداکار، استاندار کرمان به دلیل همراهی همه جانبه و حمایت از برنامه‌ها و فعالیت‌های سینمایی استان و اهتمام در اجرایی کردن تفاهم‌نامه‌های استانی و تشریک مساعی در هم‌افزایی‌های فرهنگی، سینمایی به عنوان استاندار برتر حامی فرهنگ و سینما تقدیر شد. متن تقدیرنامه به شرح زیر است.

 حضور ارجمند جناب آقای دکتر محمد مهدی فداکار

استاندار محترم کرمان

دومین جشن ملی مهر سینمای ایران با انتخاب شعار اخلاق، آگاهی و امید بر آن بوده است که با ستایش از روشن‌اندیشان هنر سینما و رزمندگان راستین انقلاب فرهنگی در سراسر این خاک پاک، الگوی بعثت عدالت فرهنگی و ترجمه‌ رویش‌ها و زایش‌ها باشد.

تفقد و توجه حضرتعالی که برخاسته از هم عهدی و تشریک مساعی اعضای محترم دولت مردمی در هم‌افزایی‌های فرهنگی، سینمایی و تربیت نسل انقلابی‌ است، موجب تحکیم خاطر متولیان و نشاط هنرمندان و خوش فرجامی این جشن ملی گردید. با اهدای این لوح سپاس، مراتب قدردانی صمیمانه‌ی خود را از مشارکت خردمندانه و بی‌دریغ حضرتعالی تقدیم داشته و از خداوندگار هنر، سربلندی و سعادت برای جنابعالی مسئلت می‌دارم. 

محمد خزاعی، معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.