امام جمعه کوهبنان:

تفرقه هدف و خواسته دشمنان است

امام جمعه کوهبنان گفت: قران بر وحدت و همدلی تاکید فراوان دارد؛ حال انکه تفرقه و جدایی باعث ریختن خون افراد بیگناهی طی قرن‌های گذشته شده؛ زیرا تفرقه هدف و خواسته دشمنان است.

به مناسبت هفته انتظامی نماز وحدت ادارات شهرستان کوهبنان با حضور اعضای شورای تامین و اداری در حرم مطهر شهدای گمنام به میزبانی فرماندهی انتظامی و به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه شهرستان کوهبنان  اقامه شد.

در این مراسم حجت الاسلام حسن ایزدی گفت: پیروزی مردم فلسطین را تبریک می‌گوییم؛ در حالی که همگان از این امر خوشحال هستند، جای تاسف است که وزیر امور خارجه بحرین این مهم را محکوم کرد.

او ابراز داشت: قران بر وحدت و همدلی تاکید فراوان دارد؛ حال انکه تفرقه و جدایی باعث ریختن خون افراد بیگناهی طی قرن‌های گذشته شده؛ زیرا تفرقه هدف و خواسته دشمنان است.

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت: مردم مظلوم فلسطین بیش از ۷۰ سال با در دست گرفتن سنگ در برابر دشمنان و غاصبین ایستادند تا این که به پیروزی رسیدند.

وی تاکیدکرد: هدف و خواسته شهیدان خصوصا سردار دل‌ها اطاعت از ولایت و رهبری، وحدت و همدلی همگان بوده است؛ چرا که این مهم پیشرفت و توسعه را در پی دارد.

حجت الاسلام ایزدی با استناد به منویات مقام معظم رهبری گفت: جامعه نیاز به معنویت و اخلاق دارد و باید مدیران با جوانان و نوجوانان خصوصا دانش آموزان مدارس ارتباط بیشتری داشته باشند.

در این مراسم با حضور فرماندار و رئیس شورای تامین، امام جمعه و رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح از فرمانده انتظامی شهرستان و جانشبن وی تجلیل بعمل آمد و تعدادی از شعرای شهرستان اشعاری در وصف امنیت و نیروی اننظامی قرائت کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.