راه‌اندازی شرکت مشترک تجاری ایران افغانستان و پاکستان

استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر استفاده همه جانبه از ظرفیت های استان گفت شرکت‌های مشترک تجاری با افغانستان و پاکستان نیز راه‌اندازی شده است.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر با تأکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌های استان به طور همه جانبه استفاده کنیم گفت: توسعه تجارت با کشورهای منطقه در برنامه کاری قرار دارد و جلسات مختلفی با سفرای کشورهای عربی برگزار شده و ارتباط با سفرای کشورهای آفریقایی نیز برای توسعه تجارت در برنامه کاری قرار دارد.

وی گفت: شرکت‌های مشترک تجاری با افغانستان و پاکستان نیز راه‌اندازی شده است.

کرمی با اشاره به رخدادهای منطقه گفت: حماس و گروه‌های اسلامی با وحدت بینشان بزرگترین ضربه را به اسرائیل زدند و این حمایت الهی است که اسرائیل با همه ادعاها در مورد سیستم‌های اطلاعاتی اش و با کشیدن دیوار دور خودشان نمی‌تواند از خودشان محافظت کند.

پیش از این نیز معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: بر اساس پیشنهاد استاندار خراسان رضوی در دیدار با وزیر معادن و پترولیوم افغانستان که چندی پیش انجام شد پیشنهاد راه اندازی کنسرسیوم مشترک در قالب "اکتشاف، استخراج و فرآوری" معادن افغانستان با استفاده از دانش بخش خصوصی در یک برنامه راهبری ۱۰ ساله مطرح شد.

برچسب ها: طالبان ، ایران ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار