توجه به آسیب‌های اجتماعی خانواده در دستور کار شورای شهر یزد

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: مسائل مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی خانواده در دستور کار کمیسیون مرتبط با شورا قرار گرفته است و از کمک مشاوران کارآزموده نیز استفاده خواهد شد.

احمد ترکمانی عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: طی ۲ ماه گذشته مباحث مرتبط با خانواده در دستور کار کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد قرار گرفت و به همین منظور در اولین نشست از هیئت امنای مساجد فعال در سطح مناطق شهر یزد دعوت شد تا در این کمیسیون حضور پیدا کنند.

او ادامه داد: در جلسه دوم نیز از مشاوران برتر که در محلات و اماکن مختلف فعالیت دارند دعوت شد و در هفته‌های آینده نیز از مربیان تربیتی مدارس دعوت می‌شود تا از نظرات آن‌ها در مورد آسیب‌های اجتماعی خانواده و همچنین بیشترین آسیب‌های این حوزه نظر خواهی صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: در سه جلسه برگزار شده و از بین مدعوین ۵ نفر و جمعا ۱۵ نفر به عنوان مشاوران و همچنین کمک کار کمیسیون خانواد شورای اسلامی شهر برای برگزاری جلسات و نشست‌های مختلف استفاده می‌شود.

ترکمانی ادامه داد: سعی شده در مناسبت‌ها و همچنین رویداد‌های مختلف جلساتی برگزار شده و البته کمتر به سخنرانی پرداخته شود و بیشتر برنامه‌های شاد و مفرح و همچنین مشاوره‌های این مشاوران را در حاشیه مراسم داشته باشیم.


او افزود: در این برنامه‌ها اولویت با مناطق کمتر برخوردار و بویژه آپارتمان‌ها و محلاتی است که برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی کمتر اجرا شده و در این برنامه‌ها حضور مستقیم مشاوران را نیز در برنامه‌ها خواهیم داشت تا مردم به صورت مستقیم مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده و از نطرات کارشناسی مشاوران نخبه استفاده کنند.

عضو کمسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: از نخبگان و صاحب نظران نیز درخواست داریم تا پیشنهادات خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها به ما اعلام کنند و روز‌های یکشنبه به عنوان روز ملاقات عمومی و همچنین روز‌های دوشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ نشست کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد برگزار می‌شود و آماده دریافت هرگونه پیشنهادات و انتقادات هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار