مرکز کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان همدان راه‌اندازی شد

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان از افتتاح مرکز کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان همدان خبر داد.

حسین عسگری گفت: با عنایت به قانون حمایت از خانواده مصوب ۱۳۹۱ و نیز در اجرای مواد ۴ و ۵ قانون حمایت از اطفال و نوجوانان و با همکاری و مساعدت شهرداری همدان و به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان، مرکز کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در همدان افتتاح و راه‌اندازی شد.

او گفت: نظر به مخاطرات اجتماعی که بانوان، اطفال و نوجوانان را تهدید می‌کند، ضرورت حمایت از آنها، دفتر مذکور با هدف ارائه خدمات مطلوب مشاوره و با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب در حوزه حقوق و روانشناسی، علوم تربیتی، جامعه‌شناسی، مددکار اجتماعی و علوم رفتاری، نسبت به ارائه مشاوره به مراجعان اقدام می‌کند.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: دفتر مذکور در پارک مردم روبروی مرکز تشخیص پزشکی و ام. آر. آی (MRI) مهدیه افتتاح شده و همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر دایر است و شهروندان می‌توانند خدمات مشاوره مورد نیاز خود را از دفتر کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی شهر همدان دریافت کنند.

عسگری گفت: این خدمات کاملا رایگان بوده و از مراجعان مبلغی در جهت دریافت خدمات مشاوره‌ای دریافت نخواهد شد ضمن آن که در این مکان همزمان مرکز مهر خانواده برای ملاقات والدین با فرزندان ناشی از طلاق در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته دایر و آماده ارائه خدمات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.