اعتراض حضرت امام علیه قانون کاپیتولاسیون باعث روشنگری مردم شد

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: چهارم آبان ماه سالروز افشاگری و اعتراض حضرت امام (ره) علیه قانون کاپیتولاسیون است که باعث روشنگری مردم شد.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام ابوطالب هنر هوده امام جمعه موقت کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی با توجه به جنایات رژیم غاصب و کودکش اسرائیل طی روز‌های گذشته گفت: خداوند پشتیبان نیرو‌های مقاومت است در حالی که نیرو‌های مقاومت با تمام وجود با جان و مال، عدم سستی، ابراز قدرت و شدت، عدم اطاعت از کفار و مشورت با آنان، عدم خوش بینی به دشمن، عدم فرار و گریختن از دست دشمن مبارزه می‌کنند.

او تاکید کرد: نیرو‌های مقاومت با حفظ وحدت و همدلی، لزوم بهره مندی از تمام امکانات جامعه اسلامی، تحمل رنج و سختی و. در برابر دشمنان و متجاوزین ایستادگی می‌کنند. 

امام جمعه موقت کوهبنان به ولادت با سعادت عبدالعظیم حسنی اشاره کرد و افزود: ثواب زیارت قبر این امام زاده همانند زیارت قبر سیدالشهداشت لذا توصیه می‌کنم به زیارت این عالم وارسته مبادرت داشته باشید.

او ابراز داشت: ۲۰ مهرماه روز صادرات است دولت فعلی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا صادرات کشور به صورت صحیح و سالم افزایش پیدا کند، اما دشمن بدنبال کم کردن و ضعیف کردن صادرات ایران اسلامی است. 

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: اول آبان ماه سالروز شهادت آیت االه سید مصطفی خمینی در سال ۵۶ است حضرت امام (ره) شهادت این عالم را از الطاف خفیه الهی عنوان کرد در حالی که ایشان امید برای آینده کشور بود.

او یادآور شد: دوم آبان ماه ولادت امام حسن عسکری (ع) را در پیش داریم ایشان کینه توزی را مزمت کرده، چون آسایش را از انسان سلب می‌کند.

حجت الاسلام هنر هوده ادامه داد: چهارم آبان ماه سالروز وفات حضرت معصومه (س) است ایشان برای دفاع از ولایت و رهبری به سمت ایران حرکت کردو در نهایت در این سفر در شهر قم آرام گرفت.

او ابراز داشت: چهارم آبان ماه سالروز افشاگری و اعتراض حضرت امام علیه قانون کاپیتولاسیون است که باعث روشنگری مردم و در نهایت تبعید حضرت امام (ره) شد.

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت: باید از حضور بسیجیان ورزشکار و مسئولین ورزش شهرستان، دانش آموزان مدارس که در نماز جمعه حضور دسته جمعی دارند تقدیر نمود.

قرائت دکلمه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، طنین بانگ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نمازگزاران جمعه در مسجد جامع کوهبنان از جمله برنامه‌ها بود.

برچسب ها: نماز جمعه ، کوهبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار