امام‌جمعه کوهبنان:

ذات صهیونیست‌ها، نسل کشی و کودک کشی است

حجت الاسلام ایزدی گفت: ذات صهیونیست‌ها، نسل کشی و کودک کشی است در حالی که استکبار جهانی و در راس آنان آمریکا از ذات پلید اسرائیل حمایت می‌کنند.

نمازجمعه ۵ آبان ماه کوهبنان در مسجد جامع واقع در محله انصار به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی، امام جمعه شهرستان اقامه شد.  

حجت الاسلام حسن ایزدی، ضمن دعوت و توصیه همگان به رعایت تقوای الهی گفت: در قرآن، اطاعت از خداوند و رسول خدا (ص) متعدد وارد شده است که نتیجه آن سعادتمندی و پیروزی دنیا و آخرت می‌باشد و عده‌ای که حسرت می‌خورند و پشیمان واقعی در قیامت هستند می‌گویند‌:‌ ای کاش، اطاعت خدا را کرده بودیم.  
 
امام جمعه کوهبنان بیان داشت: خدشه دار کردن چهره دیگران در جامعه از طریق زبان یکی از مصادیق محرمات هست؛ بنابراین رعایت اخلاق اجتماعی و سیاسی تاکید شده است و هر که خودسازی کند و لحظه به لحظه عمر را مراقبت کند، سعادتمند می‌شود.  

خطیب جمعه کوهبنان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این روز‌ها، شاهد کشتار بی رحمانه زنان، کودکان و مردان مقاوم فلسطینی به دست غاصبان رژیم صهیونیستی هستیم، در حالی که یهودیان اصیل، مخالف حرکت یهودیان اسرائیل که خلاف آیین حضرت موسی (ع) عمل می‌کنند، هستند.

او تاکید کرد: ذات صهیونیست ها، نسل کشی و کودک کشی است، در حالی که استکبار جهانی و در راس آنان آمریکا از ذات پلید اسرائیل حمایت می‌کنند.  

حجت الاسلام ایزدی بیان داشت:‌ جا دارد از مسئولان مرکز بهداشت و کارشناسان بهداشت و سلامت شهرستان که در عرصه فراهم کردن بستر فرزند آوری گام‌هایی برداشته اند، تشکر کنیم.  

او بیان کرد: تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان برای روکش و ترمیم آسفالت جاده‌های اصلی شهرستان که در چندین مرحله در حال انجام می‌باشد، قابل قدردانی است.  

خطیب جمعه کوهبنان با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و هفته نوجوان بر ایجاد امیدواری در این نسل و فراهم کردن موقعیت‌های پیشرفت و رشد برای نوبهاران کوهبنانی اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار