رئیس جمهور الجزایر: حوادث جاری در غزه یک جنایت جنگی تمام عیار است

رئیس جمهور الجزایر در واکنش به حملات بی امان رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت آنچه که اکنون در غزه جریان دارد، یک جنایت جنگی تمام عیار است.

عبدالمجید تبون، رئیس جمهور الجزایر یکشنبه شب در واکنش به اقدامات وحشیانه و حملات بی امان رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت شماری زیادی از ساکنان این باریکه گفت: آنچه که اکنون در غزه جریان دارد، یک جنایت جنگی تمام عیار است.

به گزارش  خبرگزاری رسمی الجزایر، تبون که با جامعه مدنی الجزایر سخن می‌گفت، اظهار کرد: فلسطینی‌ها تروریست نیستند، زیرا آن‌ها از کشور و حقوق خود دفاع می‌کنند.

وی به استاندارد‌های دوگانه غرب برای نامیدن مسلمانانی که از حقوق و کشور خود دفاع می‌کنند اشاره کرد و گفت: الجزایری‌ها نیز در زمانی که از خاک خود در برابر استعمار فرانسه دفاع می‌کردند، از آن‌ها به «تروریست» تعبیر می‌شد.

تاکنون بسیاری از سازمان‌های حقوق بشری نسبت به وضعیت اسفناک غزه ابراز نگرانی کردند و خواستار آتش‌بس فوری در این باریکه شده‌اند.

حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه که وارد بیست و چهارمین روز خود شده است، تاکنون به شهادت بیش از ۸ هزار فلسطینی و زخمی شدن هزاران تن دیگر و آوارگی چند صد هزار نفر منجر شده است. این جنایت در سایه حمایت کامل آمریکا و کشور‌های غربی از رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی ساکنان غزه صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
رژیم صهیونیستی با حمایت مستقیم آمریکا و غرب بمباران بیمارستان های غزه را تشدید کرده است
آخرین اخبار