معاون بایدن: آمریکا نیروی نظامی به اسرائیل اعزام نمی‌کند

در بحبوحه تشدید درگیری‌ها در اراضی اشغالی، معاون رئیس‌جمهور آمریکا ادعا کرد واشنگتن هیچ قصدی برای اعزام نیروی به غزه یا فلسطین اشغالی ندارد.

 «کامالا هریس» معاون «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در مصاحبه با برنامه «۶۰ دقیقه» شبکه آمریکایی «سی بی اس» تصریح کرد که ایالات متحده آمریکا، قطعاً هیچ قصدی برای اعزام نیروی نظامی به اراضی اشغالی و غزه ندارد.

وی در خصوص برنامه واشنگتن برای اعزام نیرو به اراضی اشغالی برای کمک به رژیم صهیونیستی در نبرد با فلسطینیان گفت: «ما قطعاً برای اعزام نیروی رزمی به اسرائیل یا غزه، هیچ قصد و برنامه‌ای نداریم. تمام».

معاون بایدن که در جلسات توجیهی و تماس‌های تلفنی در خصوص بحران فعلی در غرب آسیا حضور دارد، بر موضع و رویکرد دولت بایدن در خصوص تحولات اخیر در اراضی اشغالی تأکید کرد و گفت که «واشنگتن از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت می‌کند، اما در عین حال خواستار محافظت از جان غیرنظامیان است».

وی ادامه داد: «طبق اکثر برآوردها، دست‌کم یک هزار و ۴۰۰ اسرائیلی مرده‌اند. اسرائیل بدون شک، حق دفاع از خود دارد».

هریس در پاسخ به سوال مجری برنامه که باتوجه به جنگ اسرائیل و حماس از او پرسید «برای جمهوری اسلامی چه پیامی دارید» گفت:  «نکن».مجری از او پرسید: «همین؟ مثل رئیس جمهوری بایدن فقط می‌گویید نکن؟» و هریس پاسخ داد:  «دقیقا، یک کلمه. خیلی سرراست»

مقام‌های آمریکایی در خصوص تحولات غزه رویکردی متناقض در پیش گرفته‌اند و در عین حال که مدعی هستند، جان فلسطینیان برایشان اهمیت دارد، از طرف دیگر برای رژیم جعلی حق دفاع از خود قائل می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
ارتش اسرائیل به همراه ارتش آمریکا در این مدت 24 روز صدها تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
شمار شهدا فلسطین ۸۳۰۶ نفر رسید ارتش اسرائیل با حمایت و پشتیبانی آمریکا و غرب صدها تن بمب روی مردم غزه ریخته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
تصاویر و جزئیات حمله جنگنده‌های آمریکایی به چند کامیون در بوکمال | پاسخ سریع مقاومت
ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز جنگنده‌های متجاوز آمریکایی ۳ دستگاه کامیون غیرنظامی را که حاوی محصولات اقتصادی در زمینه برق و باتری و محصولات ساختمانی از قبیل چوب و سرامیک بودند، در مرز عراق و سوریه در منطقه البوکمال با ۷ موشک هدف قرار داد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار عامل اصلی جنگ اخیر اسرائیل با غزه است
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۱:۴۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا و غرب از تمام خطوط قرمز عبور کرده‌اند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۳۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۳۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار با اسرائیل در نسل‌کشی غزه همدست است
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۰۹:۵۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
چرا صهیونیست‌ها با حمایت مستقیم آمریکا و غرب کودکان را در فلسطین و غزه می‌کشند؟!
حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان القدس غزه 100 درصد فقط با دستور مستقیم دولت جو بایدن انجام گرفته است.
آمریکا شریک تاریخی «بربریت صهیونیستی» است.
حمایت آمریکا از رژیم جعلی اسراییل، نشانه احساس خطر است.
ویرانی بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی غزه در حملات رژیم صهیونیستی/ متأسفانه شورای امنیت سازمان ملل به وظایف خود عمل نکرده است.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۰۹:۵۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
آمریکایی‌ها جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند. اروپایی ها جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۵۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان القدس غزه جنایت جنگی است و هم جنایت علیه بشریت بوده است ولی سران بی ادب اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
حوادث جاری در غزه یک جنایت جنگی تمام عیار است آنچه که اکنون در غزه جریان دارد، یک جنایت جنگی تمام عیار است. آنچه که اکنون در غزه جریان دارد، یک جنایت جنگی تمام عیار است. فلسطینی‌ها تروریست نیستند، زیرا آن‌ها از کشور و حقوق خود دفاع می‌کنند. تاکنون بسیاری از سازمان‌های حقوق بشری نسبت به وضعیت اسفناک غزه ابراز نگرانی کردند و خواستار آتش‌بس فوری در این باریکه شده‌اند. حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه که وارد بیست و چهارمین روز خود شده است، تاکنون به شهادت بیش از ۸ هزار فلسطینی و زخمی شدن هزاران تن دیگر و آوارگی چند صد هزار نفر شده است. این جنایت در سایه حمایت کامل آمریکا و کشور‌های غربی از رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی ساکنان غزه صورت می‌گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان القدس غزه هیچ ارتباطی و ربطی به جنگ و مبارزه حماس ندارد/ صهیونیستی ثابت کرد و نشان داد که با مردم غزه دشمن است و نه با حماس/ حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان القدس غزه 100 درصد فقط با دستور مستقیم دولت جو بایدن انجام گرفته است. رژیم کودک کش صهیونیستی بار دیگر چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. ویرانی بیش از 200 هزار واحد مسکونی غزه در حملات رژیم صهیونیستی/ متأسفانه شورای امنیت سازمان ملل به وظایف خود عمل نکرده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۵۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
معاون بایدن: آمریکا نیروی نظامی به اسرائیل اعزام نمی‌کند/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است و این در حالی است که آمریکا بیش از 1000 نیروی نظامی به اسرائیل اعزام کرده است.
اسرائیل در جنگ نوار غزه با حمایت آمریکا و غرب قوانین بین‌المللی را رعایت نکرده است و هنوز هم رعایت نمی کند و 15 مهرماه تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
رژیم صهیونیستی با حمایت مستقیم آمریکا و غرب بمباران بیمارستان های غزه را تشدید کرده است.
نتانیاهو جنایتکار با حمایت مستقیم جو بایدن جنایتکار از خطوط قرمز عبور کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
نسل ها با مرور زمان عوض میشن بالاخره این آمریکایی ها و اسرائیلی ها هم نسل جدیدشون تازه فهمیدن که پدارنشون و اجدادشون چه اشتباهاتی در مورد انسانهای روی کره زمین انجام دادن چه ظلم ها و ستم هایی کردن امیدوارم این دیدگاه ها خیلی زودتر بین نسل جدید اروپایی ها و غربی ها انجام بشه این طرز تفکر مربوط به هزاران سال پیش ما ایرانی هاست زمانی که امپراتوری های بزرگی مثل هخامنشیان و ...... در اون زمان بودند اونها سرزمینهای ایران رو به وسیله هدایت درست مردم بدست آوردن و راه درست زندگی کردن رو به مردم یاد می دادن گفتار نیک ، پندار نیک ، کردار نیک ایرانی ها اینگونه هستن در برابر ظلم مقاومت و در برابر حقیقت تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
امام خمینی فرمودند : آمریکا شیطان بزرگ- مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
خخ جالبه پس تلفاتی که خودشون اعلام می کنند چیه
آخرین اخبار