رژیم صهیونیستی: تعداد کشته‌های ما به ۳۱۱ نفر رسیده است

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد تعداد کشته‌های صهیونیستی در جنگ با حماس به ۳۱۱ نفر رسیده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با این ادعا که تعداد کشته‌های صهیونیستی در جنگ با حماس به ۳۱۱ نفر رسیده، مدعی شد تعداد ربوده شدگان در نوار غزه به ۲۳۹ نفر رسیده است.

به گزارش الجزیره، سخنگوی ارتش رژیم اشعالگر قدس مدعی شد: تعداد کشته‌های سربازان و افسران ما از ۷ اکتبر به ۳۱۱ نفر و تعداد ربوده شدگان در نوار غزه به ۲۳۹ نفر ازجمله کارگران خارجی رسیده است.

سخنگوی ارتش صهیونیستی بدون اشاره به شکست نیروهای نظامی صهیونیست در نفوذ به زمینی به نوار غزه، گفت: از ساکنان شمال غزه و شهر غزه می‌خواهیم موقتاً به جنوب بروند.

 سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر قدس مدعی شد: ۳ هسته را در مرز با لبنان هدف قرار دادیم و هرکس به مرز‌های ما نزدیک شود، خواهیم کشت. یحیی السنوار، رئیس دفتر حماس در نوار غزه را تا رسیدن به او تعقیب خواهیم کرد.

این در حالی است که یک روزنامه آمریکایی فاش کرد وزیر دفاع آمریکا به صهیونیست‌ها تفهیم کرده که در عملیات نفوذ به غزه شکست می‌خورند و باید استراتژی خود را تغییر دهند.

گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز امروز (یکشنبه) در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف مقر نظامی «ایرز» واقع در شمال نوار غزه، چند خودروی نظامی صهیونیست‌ها را به آتش کشیدند و شماری از سربازان داخل آن را نیز به هلاکت رساندند.

نیرو‌های القسام همچنین موفق شدند پشت خطوط دفاعی دشمن صهیونیستی عملیات هلی‌برن انجام دهند و به شدت با صهیونیست‌ها درگیر شوند و شماری از آنان را از پای درآورند.

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اطراف بیمارستان قدس در غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داد، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرده است: ما نسبت به کشتار جدید توسط اشغالگران در بیمارستان قدس هشدار می‌دهیم و جهان باید مسئولیت آن را بپذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
۸۳۰۰ نفر مردم غزه به شهادت رسیدند ۲۱ هزار نفر مجروح شدند معلوم هست مردم غزه در پناهگاه نیستند اما اسرائیلی های غاصب در پناهگاه بودند تلفات شان به حد اقلی هست خدا رحم کنه به مردم بی پناه غزه یا مهدی جان عجل علی ظهورک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
به امید خدای موسی و عیسی و رسول الله که یکی است انشاالله این نبرد سرنوشت ساز باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
به جهنم رفتن و خدا عذابشون زیاد تر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
هفت هزار فلسطینی کشته شدند و فریاد رسی نیست
آخرین اخبار