عزت‌الهی‌نژاد:

ارائه تسهیلات به هنرمندان از سوی صندوق توسعه هنر ادامه دارد

رئیس پژوهشکده هنر‌های سنتی وزارت میراث‌فرهنگی گفت: ارائه تسهیلات به هنرمندان همچنان از سوی صندوق توسعه هنر ادامه دارد.

طیبه عزت‌الهی نژاد رئیس پژوهشکده هنر‌های سنتی وزارت میراث‌فرهنگی گفت: در صحبت‌های انجام شده با دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان هنر‌های سنتی، صنایع‌دستی و میراث‌داران تمدنی، تسهیلات صندوق توسعه هنربرای هنرمندان همچنان به شکل قبلی و به روال گذشته ادامه دارد.

او افزود: آیین نامه تدوین شده و تا تصویب و ابلاغ نهایی شورای عالی انقلاب فرهنگی، تمامی تسهیلات اعم از حمایت‌های مستمری، وام، بیمه، تعهدات بیمه تکمیلی، طرح تکریم و... کمافی‌السابق از طریق صندوق توسعه هنر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

گفتنی است، ماده واحده واگذاری کامل فرایند ارزشیابی و صدور گواهی درجه هنری هنرمندان هنر‌های سنتی و صنایع‌دستی، نخبگان و میراث‌داران تمدنی را به وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از سوی رئیس جمهوری و نیز شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شده است.

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصلاحیه خود را به شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره این ابلاغیه ارسال کرده و منتظر تائید و ابلاغ نهایی این شورا است و تا زمان تائید و ابلاغ نهایی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، ارائه تسهیلات به هنرمندان همچنان از سوی صندوق توسعه هنر ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار