دستگیری سارق سابقه دار سرقت از منازل در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم از دستگیری سارق سابقه دار حرفه ای منازل خالی از سکنه در مخفیگاهش خبر داد.

سرهنگ جعفر عباسعلی پور، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم در تشریح خبر بازداشت سارق منازل در قم اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت از منازل خالی از سکنه در سطح شهر قم، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گیرد.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در بررسی‌های اولیه پی بردند سارق یا سارقان بدون هیچگونه تخریب به روش دیوارروی داخل حیاط منازل شده و اقدام به سرقت شیرالات و سایر اموال کرده اند.

سرهنگ عباسعلی پور ادامه داد: در تحقیقات گسترده ماموران پلیس آگاهی استان مشخص شد سرقت‌ها توسط فردی سابقه دار و حرفه‌ای به هویت معلوم صورت گرفته است.

او افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با دستگاه قضایی استان با انجام یکسری اقدامات پلیسی صورت گرفته نامبرده بازداشت و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: متهم در بازجویی به‌عمل آمده ابتدا منکر هرگونه سرقت بوده که در نهایت با ارائه مستندات و دلایل موجود و تحقیقات علمی و پلیسی انجام شده متهم به ۱۱ فقره سرقت از منازل خالی از سکنه اعتراف کرد.

او اضافه کرد: متهم در اعترافات خود اظهار داشته در خیابان اصلی محل سکونت خود تردد و ضمن شناسایی محل‌های سرقت، در فرصت مناسب و خلوتی شب، اقدام به سرقت می‌کرده است.

سرهنگ عباسعلی پور بیان داشت: در ادامه خریدار اموال مسروقه نیز در یک عملیات ضربتی شناسایی و بازداشت و در بازرسی از گاراژ ضایعاتی وی مقادیری سیم و کابل هوایی اداره برق نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ابراز داشت: در بررسی صورت گرفته در این خصوص مشخص شد کابل‌های مکشوفه مربوط به ۳ فقره سرقت سیم و کابل اداره برق می‌باشد که در این خصوص پرونده تشکیل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی متهمان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار