اعلام برنامه‌های هفته بسیج دربخش یزدان آبادِ زرند

شورای اداری بخش یزدان آباد به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)، روز پرستار و آغاز هفته بسیج با محوریت برنامه ریزی برنامه‌های هفته بسیج تشکیل شد.

اکبر ایزدی بخشدار بخش یزدان آباد در این نشست ضمن تبریک روز پرستار و آغاز هفته بسیج گفت: وحدت مسئولین را از اولویت های دولت خدمتگزار دانست و گفت: تاکید ما بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حفط وحدت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جنایات اخیر صهیونیست ها اشاره کرد و افزود: امروز غزه و فلسطین مهم ترین موضوع جهان اسلام است.

ایزدی افزود: رژیم اسرائیل کودک کش باید مطمئن باشد، جنایاتش بی پاسخ نخواهد ماند.

وی تأکیدکرد: مسئولین به بهانه مرخصی‌ترک فعل نداشته باشند که نبودشان سبب عقب افتادن کار مردم می شود و این جفا به آن ها است.

سروان پاسدار سعیدی فرمانده حوزه مقاومت یزدان آباد نیز ضمن تبریک روز پرستار و هفته بسیج گفت: بسیجی بودن به لباس نیست و در بسیج ، لباس بسیجی مدنظر نیست؛ بلکه تفکر بسیجی مهم است که مردم ما دارند.

وی افزود: باید تمام مجموعه ها برای برگزاری برنامه‌های بسبج، یادآوری آرمان‌های بسیج و انتقال آن ها به نسل جدید تلاش کنند.

سروان سعیدی به سال انتخابات، حضور مردم و اجرای برنامه‌های گوناگون از سوی بسیج اشاره کرد و گفت: بیان کار‌های انجام شده به مردم نوعی جهادتبیین است.

وی غبارروبی قبورمطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی را از مهمترین برنامه های این بخش طی هفته بسیج عنوان کرد.

زهراکمالی فرمانده حوزه خواهران خدیجه الکبری (س) بخش یزدان آباد نیز ضمن تبریک روزپرستار و هفته بسبج بیان داشت: آذین بندی حوزه و پایگاه ها، غبارروبی قبور مطهر شهدا، نشست بصیرتی در مدارس بخش، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، یادواره شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی و قدردانی از فرماندهان پایگاه و شورای حوزه خواهران از برنامه های این حوزه طی هفته بسیج است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار