وام جادویی که خودکفایی فرزند مددجو را رقم زد

روایت زندگی فرزند مددجویی که با دریافت وام خودکفایی کمیته امداد به توانمندی رسید.

 زهره فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان شهربابک از توابع استان کرمان است که به دلیل مشکلات مالی خانواده پس از دریافت مدرک تحصیلی دیپلم در سن ۱۸ سالگی به دلیل علاقه‌ای که به کار شیرینی پزی داشته به این کار مشغول می‌شود.

وی گفت: به دلیل علاقه‌ای که به کار شیرینی پزی داشتم پس از کسب آموزش‌های لازم در خانه مشغول به کار شیرینی پزی شدم و با سفارشاتی که از مشتریان و مغازه‌ها دریافت می‌کردم به درآمد خوبی رسیدم.

وی افزود: بعد از یک سال با درآمدی که از محل فروش شیرینی کسب کردم به دنبال راه اندازی مغازه شیرینی فروشی بودم که سرمایه کافی براین این کار نداشتم بر همین اساس با راهنمایی و مشاوره مددکار درخواست تسهیلات اشتغال را دادم و با دریافت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال مغازه بزرگی را اجاره کردم و در کنار کار شیرینی پزی کافی شاپ نیز راه ندازی کردم. 

این خانم موفق تصریح کرد: زندگی هیچ وقت به بن بست نمی‌رسد، شاید در زمان‌هایی بسیار سخت باشد، اما باید تلاش کرد. اگر من به عنوان یک خانم توانستم با همین وام مستقل شوم و روی پا‌های خودم بایستم، پس خیلی‌های دیگر هم می‌توانند این کار را بکنند.

این فرزند مددجو گفت: صبح‌ها به کار شیرینی پزی مشغول هستم و عصر‌ها نیز در کافی شاپ مشغول فعالیتم و در راستای حمایت از افراد نیازمند و آسیب پذیر علاوه بر توانمندی خود زمینه اشتغال دو نفر از افراد نیازمند جویای کار را نیز فراهم کرده ام.

این خانم توانمند افزود: به لطف خدا و حمایت‌های کمیته امداد و تلاش و پشتکاری که داشته ام ماهیانه حدود ۴۰ میلیون تومان درآمد کسب می‌کنم و شیرینی تولیدی خود را علاوه بر استان کرمان به استان‌های فارس، یزد و اصفهان نیز ارسال می‌کنم.

وی راز موفقیت خود را تلاش و پشتکار، توکل به خدا و حمایت‌های کمیته امداد می‌داند و گفت: بدون شک اگر حمایت‌های کمیته امداد نبود نمی‌توانستم به موفقیت برسم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
با آرزوی موفقیت برای همه زنان سرزمینم
آخرین اخبار