کمیته امداد استان کرمان به عنوان دستگاه برتر در اجرای برنامه‌های نماز معرفی شد

در نهمین اجلاس استانی نماز، کمیته امداد استان کرمان به عنوان دستگاه برتر در اجرای برنامه‌های نماز معرفی و تجلیل شد.

در نهمین اجلاس استانی نماز، کمیته امداد استان کرمان به عنوان دستگاه برتر در اجرای برنامه‌های نماز معرفی و از سوی استاندار و رئیس شورای اقامه نماز استان از مدیر کل کمیته امداد کرمان با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

 در متن لوح تقدیر ناصر عسکری نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان آمده است؛ اقامه فریضه مقدس نماز وظیفه همگان و فرهنگ سازی آن، رسالت و افتخار همه مبلغان و مسئولان است. نماز باب بندگی را به روی انسان می‌گشاید و آدمی را از اسارت نفس و ابلیس می‌رهاند. تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز و خدمت در عرصه نماز، خدمت به ارزش‌های متعالی و دینی و رمز ارتقاء بشریت و سعادت جامعه است.

بدین وسیله با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های فراوان و ماندگار جناب عالی و همکارانتان در دستگاه متبوع در عرصه ناب نماز، کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در بین دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه نماز سال ۱۴۰۱ را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

از درگاه پروردگار متعال، تندرستی، بهروزی و توفیق روز افزون شما را ذیل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تاسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسالت دارم.

 در نهمین اجلاس استانی نماز استان کرمان از ۱۹ دستگاه برتر و دو دستگاه کمیته امداد و بنیا شهید که در عرصه نماز کار‌های ویژه‌ای انجام داده بودند تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار