امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل و آبگرفتگی در زاهدان تداوم دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به ۱۹۳ آسیب دیده سیل و آبگرفتگی زاهدان از چهارم آذرماه تاکنون خبر داد.

سید محمد مهدی سجادی  اظهارکرد: بر اثر بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل و آبگرفتگی ۲ روز گذشته در سیستان و بلوچستان امدادرسانی به ۱۹۳نفر در قالب ۲۸خانوار توسط ۴۸امدادگر این جمعیت انجام شد.

وی ادامه داد: تمامی این افراد در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند و اقلامی از قبیل چادر امدادی، موکت، پتو، نایلون و سبدهای غذایی بین آسیب دیدگان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: به‌دنبال هشدارهای هواشناسی مبنی بر ورود توده‌ای بارشی به استان تمامی نیروهای جمعیت هلال احمر اعم از ستادی و شهرستانی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی بیان کرد: مهمترین اقدامات جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان در مواجهه با وقوع سیل احتمالی، تشکیل جلسات هماهنگی در حوزه ستادی و شهرستان‌ها، آماده سازی تجهیزات امدادی، تامین اقلام ضروری انبارهای امدادی و استقرار بالگرد در مرکز استان بود.

سجادی گفت: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان است و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده هستند.

برچسب ها: سیل ، امدادرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار