نیرو‌های هلال احمر سیستان و بلوچستان در ۹۱۹ حادثه حضور فعال داشتند

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیرو‌های این جمعیت از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در ۹۱۹ حادثه حضور فعال داشتند که بیشترین آمار با ۵۶۵ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای اختصاص دارد.

حسن مصفا سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: عمده حوادث این مدت در سیستان و بلوچستان سیل، توفان شدید گرد و خاک و زمین‌لرزه بوده است.

وی افزود: در برخی از حوادث گسترده نظیر توفان‌های ۱۲۰ روزه منطقه سیستان در تابستان امسال ۱۱ هزار و ۱۹۱ نفر خدمات امدادی دریافت کرده‌اند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت:همچنین در حوادث طبیعی سیل و آبگرفتگی‌های مرکز و جنوب استان، ۵۶ هزار و ۸۵ نفر از خدمات جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شده‌اند.

وی از فعالیت ۲۹ پایگاه امداد و نجات در سیستان و بلوچستان خبر داد و ادامه داد: هم اکنون ۲۹ پایگاه امداد و نجات در این استان فعال است و با توجه به برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم ۱۴ پروژه امدادی در حال ساخت نیز در سطح استان در دستور کار قرار دارد.

مصفا خاطر نشان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان است و نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار