اجرای عملیات روکش آسفالت در ۴۰ کیلومتر از جاده های مواصلاتی نیشابور

حدود ۴۰ کیلومتر از جاده مواصلاتی نیشابور به مشهد و سبزوار که وضعیت بحرانی داشت، روکش آسفالت شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیشابور و میان جلگه گفت: برای اجرای عملیات ترمیم و روکش آسفالت ۶۰ کیلومتر از مناطق بحرانی جاده مواصلاتی نیشابور به مشهد و سبزوار، قراردادی به مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان با پیمانکاران واجد شرایط، منعقد شده است.

مجید مفیدی فر افزود: از دی ماه پارسال تاکنون حدود ۴۰ کیلومتر از مناطق بحرانی جاده یادشده ترمیم و روکش آسفالت شده است و امیدواریم تا پایان امسال، عملیات ترمیم ۲۰ کیلومتر باقیمانده نیز انجام شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه اجرای یک لایه آسفالت ۵ سانتی متری، برای هر متر مربع، حدود ۴۰۰ هزار تومان است، افزود: اعتبار ابلاغی سال جاری ما کمتر از ۶ میلیارد تومان است که این مبلغ حتی کفاف پرداخت حقوق نیرو‌های شرکتی ما را نمی‌کند.

مفیدی ادامه داد: امسال اعتبارات جذب شده توسط نمایندگان مجلس بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان، برای ساخت راه روستایی و نیز آسفالت جاده‌های بین شهری بوده است.

وی گفت: شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه مجموعاً ۱۸۰۰ کیلومتر راه شهری و روستایی دارند که ۱۵۰۰ کیلومتر آن روستایی است و تا کنون بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر از راه‌های روستای ما آسفالت شده است و تلاش می‌کنیم به زودی، راه تمام روستا‌های بالای ۵۰ خانوار را آسفالت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار