آغاز طرح زمستانی یگان‌های امدادی در شهرستان های خراسان رضوی

در آستانه فصل زمستان گروه‌های راهداری و امدادی در محور‌های مختلف خراسان رضوی مستقر شدند.

حسن عابدی پور رئیس اداره راه و ترابری سبزوار گفت: ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین به راهدارخانه‌ها و گردنه‌های حوزه استحفاظی شهرستان ارسال شده است.

حسن عابدی پور رئیس اداره راه و ترابری سبزوار گفت: ۳۰ نیرو کار‌های راهداری را انجام می‌دهند و در ۵ راهدارخانه حوزه استحفاظی اداره راه و ترابری شهرستان سبزوار و ششتمد شامل محل اداره، محور اسفراین، گردنه بید و برغمد، البلاغ در محور بردسکن و محور زعفرانیه ـ نیشابور مستقر می‌شوند.

آغاز اجرای طرح زمستانی در مناطق برفگیر و صعب العبور بردسکن

علی اکبر یوسفیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن گفت: مانور اعزام گروه‌های راهداری زمستانی به نقاط و گردنه‌های برفگیر شهرستان بردسکن با حضور دستگاه‌های امداد رسان آغاز شد.

او افزود: طول کل محور که در زمستان پوشش داده می‌شود ۴۲ کیلومتر تا راهدارخانه ثامن در محور بردسکن به سبزوار درراستای هم افزایی و همکاری با اداره راهداری شهرستان سبزوار و ششتمد و خدمات بهتر به مردم است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن محل استقرار نیرو‌های راهداری شهرستان بردسکن را در کیلومتر ۲۷ محور بردسکن به سبزوار در محل راهدارخانه بیجورد اعلام کرد.

یوسفیان بیان کرد: این طرح با بکارگیری ۱۵ دستگاه وسایل سبک، نیمه سنگین و سنگین و ۴ اکیپ شامل نیرو‌های راهداری انجام می‌شود و بیش از ۵۰۰ تن شن ونمک آماده است و پتانسیل ذخیره کردن بیش از ۱۰۰۰ تن شن و نمک وجود دارد.

آغازطرح زمستانی یگان‌های امدادی تربت حیدریه

علی اصغر کرباسی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تربت حیدریه گفت: گروه‌های راهداری زمستانی از امروز در محل راهدارخانه‌ها و نقاط برفگیر محور تربت حیدریه مشهد مستقر خواهند شد تا با تلاش همکاران راهدار، زمینه تردد ایمن را در طول فصل زمستان در سطح راه‌های منطقه برای هموطنان فراهم کنیم.

او افزود: پیش بینی می‌شود تعداد ۴۰ نفر نیروی راهدار و تعداد ۳۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۴ راهدارخانه ثابت و فصلی شهرستان در قالب ۲۰ گروه در این محور اصلی شهرستان مستقر خواهند شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تربت حیدریه  ادامه داد: عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان با شروع فصل زمستان آمادگی لازم جهت ارائه خدمات مطلوب را هم اکنون نیز دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.