بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی در خراسان رضوی توزیع شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی از ابتدای امسال تاکنون در سطح استان توزیع شده است.

وحیدرضا فریدونی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: این میزان کالا شامل ۹ هزار و ۴۱۱ تن شکر، ۶ هزار و ۶۹۰ تن برنج و۴۳ تن لوبیا بوده است.

او با بیان اینکه طی این مدت افزون بر ۹ هزار و ۴۱۱ تن شکر توزیع شده است، افزود: از این میزان شکر توزیع شده بیش از هشت هزار و ۷۰۶ تن در راستای تامین نیاز و تنظیم بازار و بیش از ۷۰۵ تن نیز بابت نذورات ماه محرم و صفر توزیع شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: شکر توزیع شده در سطح استان با قیمت مصوب در اختیار عاملین توزیع و فروش قرار گرفته است.

فریدونی همچنین به توزیع افزون بر ۶ هزار و ۶۹۰ تن برنج در خراسان رضوی از ابتدای سال دانست و بیان کرد: این میزان برنج توزیع شده شامل ۶ هزار و ۸۸ تن برنج هندی و ۵۸۲ تن برنج پاکستانی است که در اختیار عاملین توزیع در سطح استان قرار گرفته است.

او تصریح کرد: از این بین افزون بر سه هزار و ۴۶۲ تن برای مصرف خانواده‌ها و تامین نیاز بازار استان، بیش از هزار و ۶۶۴ تن در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان و نزدیک به ۹۹۰ تن در ماه‌های محرم و صفر جهت مصارف هیات‌های مذهبی توزیع شده است.

فریدونی افزود: این اداره کل در سال جاری برای نخستین بار و در راستای تنظیم بازار اقدام به تامین و توزیع ۴۳ تن لوبیای قرمز کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.