آسفالت ۸۵ درصد کل روستا‌های شهرستان کرخه

فرماندار کرخه گفت: هیچ یک از ۱۱۰ روستای این شهرستان تا پیش از دولت سیزدهم آسفالت نداشتند اما هم اکنون ۸۵ درصد کل روستا‌های این شهرستان آسفالت شده‌اند.

محسن ستاری فرد فرماندار کرخه گفت: معابر ۹۵ روستای این شهرستان با وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع طی ۲ سال گذشته با نگاه ویژه دولت مردمی به محرومیت زدایی از روستاها، به طور کامل آسفالت شد.

او ادامه داد: علاوه بر اجرای ۶۰۰ هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی، حدود ۴۲ کیلومتر مسیر‌های ارتباطی فرعی روستایی در شهرستان کرخه در ۲ سال اخیر زیرسازی و آسفالت شده‌اند.

فرماندار شهرستان کرخه با بیان اینکه تعداد روستا‌های فاقد آسفالت در این شهرستان به ۱۵ روستا کاهش یافته است، می گوید: با تکمیل زیرساخت خدماتی مورد نیاز روستا‌های باقی مانده، آسفالت این روستا‌ها نیز اجرا می‌شود که این هدیه بزرگ دولت سیزدهم به مردم ولایتمدار این شهرستان است.

به گفته او مهمترین دغدغه و راهبرد فرمانداری کرخه طی ۲ سال اخیر توسعه زیرساخت و نیاز‌های اساسی شهرستان از جمله تکمیل شبکه آب و برق، بهبود وضعیت جاده‌ها، افزایش سرانه بهداشت و درمان و همچنین ارتقای امنیت پایدار بوده است که گام‌های موثر و اقدام‌های مهم و کم نظیری در این مدت در شهرستان کرخه انجام شده است.

ستاری فرد گفت: اعتبار لازم برای ایجاد و توسعه زیرساخت راه‌های دسترسی به مسیر آهودشت از حدفاصل روستا‌های خلف عزیز و سدشاوور به دحیمی ۲ تا مزرعه، روستا‌های حاشیه دز و همچنین حدفاصل سدخیرآباد تا ورودی و معابر داخلی روستای سادات بخات علوان نیز اخذ شده است که این طرح مهم نیز تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار