کشف بیش از ۱/۵ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱/۵ تن مواد مخدر در عملیات ویژه ماموران پلیس در شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان خبر داد.

 سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و شهرستان‌ها پس از چند شبانه روز کار گسترده، اطلاعاتی از فعالیت باند‌های مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در شهرستان‌های سراوان، نیکشهر، ایرانشهر، زابل و هیرمند که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند به دست آمد و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باند‌ها در دستور کار قرار گرفت.
 
 وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و با اشاره به رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این باند افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان، اعضای این باند که با چهار دستگاه خودرو در حال جا به جایی محموله سنگین مواد مخدر بودند را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
 
 فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند قصد فرار از محل را داشتند که با حضور مقتدرانه و منسجم تکاوران پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و قبل از هرگونه واکنشی ۴ قاچاقچی مواد مخدر در محل دستگیر و ۴ خودرو متهمان نیز توقیف شد.
 
 سردار جلیلیان خاطر نشان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر از قاچاقچیان هزار و ۴۴۰ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، ۵۰ کیلو گرم هروئین، ۳۱ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۵۵ کیلوگرم شیشه کشف کردند.
 
 
 
برچسب ها: موادمخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار