کشف ۲۷۰ کیلو مواد افیونی در مرز‌های سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۲۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

سردار رضا شجاعی فرمانده مرزبانیذسیستان و بلوچستان گفت: مرزداران این فرماندهی مستقر در یگان‌های مرزی تابعه با ایمانی راسخ و چشمانی بیدار، همواره به عنوان یک مانع مستحکم در برابر متجاوزین، اشرار و قاچاقچیان، موجب ثبات امنیت و آرامش در مرز‌های جنوب شرق کشور هستند.

وی ادامه داد: در این راستا شب گذشته مرزداران مرزبانی استان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله مواد مخدر به وسیله چند خودرو به داخل کشور مطلع شدند که بلافاصله با اجرای کمین‌های هدفمند، مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان را در کنترل خود در آوردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: مرزداران سرانجام پس از ساعتی کمین، قاچاقچیان را مشاهده و به منظور جلوگیری از ورود این محموله به داخل کشورمان سریعاً وارد عمل شدند.

 سردار "شجاعی" ادامه داد: مرزداران پس از رویارویی با سوداگران مرگ و بی توجهی آن‌ها به فرمان ایست، با رعایت قانون به کارگیری سلاح و با واکنش سریع و موضع گیری مناسب و درگیری مسلحانه، قاچاقچیان که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب ماموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سه دستگاه خودرو در این رابطه توقیف شده است، تصریح کرد: در این عملیات مأموران موفق شدند، ۲۷۰ کیلو گرم شامل؛ ۱۱۶ کیلوگرم تریاک، ۱۴۶ کیلوگرم حشیش، ۸ کیلوگرم مرفین و مقادیری سلاح و مهمات، ۱۹ سلاح کلت جنگی، ۶ سلاح کلاش جنگی، ۱۷ خشاب کلت کمری، ۱۹ تیر جنگی کلت و یک دستگاه بی سیم دستی را کشف کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری مرزنشینان منطقه افزود: امروز مرزنشینان بیش از گذشته همراه و همسو با نیرو‌های مرزبانی هستند و سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزین باید بدانند، مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۱ دی ۱۴۰۲
دستتون درد نکنه مردم از پلیس ممنونیم
آخرین اخبار