تحویل ۷ هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس تا پایان سال

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تکمیل و تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس بعد از ۱۳ سال، از تحویل ۷ هزار واحد دیگر این شهر تا پایان سال خبر داد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تکمیل و تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس بعد از ۱۳ سال، از تحویل ۷ هزار واحد دیگر این شهر تا پایان سال خبر داد و گفت: دومین تصفیه خانه فاضلاب این شهر نیمه اول سال آینده تکمیل می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی روش‌های تامین مالی را تهاتر زمین و منابع نقدی اعلام کرد و گفت: این اقدام نیازهای موجود شهر جدید پردیس را پاسخ می‌دهد و یکی از دغدغه‌های محیط زیستی و ساکنان برطرف می‌شود.

بذرپاش یادآور شد: یکی از نیازهای زیرساختی که توسط وزارت راه و شهرسازی در شهرهای جدید ایجاد می‌شود، تصفیه خانه‌های فاضلاب است که در شهر پردیس نیز از قبل یک تصفیه خانه وجود داشت اما با توجه به افزایش تعداد فازها، تصفیه خانه دوم نیز تعریف شد.

به گفته بذرپاش، در مجموع در کل کشور، تکمیل ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده از سال‌های گذشته در ابتدای دولت آغاز شد در حالی که نه آورده اولیه داشت و نه تسهیلات بانکی و بودجه عمومی.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: تا کنون ۱۱۶ هزار واحد از این‌ مقدار تقدیم هموطنان شده و تلاش می‌کنیم تا پایان سال این عدد افزایش قابل توجهی یابد و تا پایان دولت واحدی از مسکن مهر باقی نماند.

وی در ادامه به مدیریت بازار مسکن در شهر جدید پردیس اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات قابل توجهی که در حوزه مدیریتی شهرستان پردیس در نظر گرفته شد، موضوع کنترل بازار بود و در برخی فازهای شهر جدید پردیس تا ۴۰ درصد کاهش قیمت مسکن را شاهد بودیم.

بذرپاش تاکید کرد: مسکن کالای سوداگری نیست بلکه کالایی برای استفاده عمومی مردم است بنابراین از همه ابزارهای خود برای کاهش قیمت استفاده می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در حوزه عرضه خانه‌های خالی با استفاده از مکانیزم‌های تنظیمی‌ مثل مالیات بر خانه‌های خالی، در حوزه نظارت بر مشاورین املاک و سایر روش‌هایی که در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، برای ثبات قیمت و در فواصل بعدی کاهش قیمت اقداماتی انجام خواهد شد.

برچسب ها: مسکن مهر ، ساخت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۹ دی ۱۴۰۲
واقعا الان این مسکن مهرها چند سال ساخت حساب میشن؟؟!
تو شهر ما سفت کاری شده بود وبعد 20 سال (حدودا) تکمیل شدن و تحویل دادن . واقعا الان اینها تازه ساز حساب میشن یا عمرشونا کردن و ....
آخه اگه بنا به نازک کاری و شیرآلات و رنگ و کابینت باشه پس الان یه خونه 100 سال قدمت رو میشه همه این کارها رو انجام داد و اگه انجام بدی میشه تازه ساز؟؟!
واقعا مسخره نیست بعد عمری تکمیل شدن و به اسم تازه ساز دست مردم می افته.
آخرین اخبار