دهه فجر امسال حساسیت بیشتری دارد

باباخانی گفت: شرایط بین‌المللی باعث شده دهه فجر امسال حساسیت بیشتری داشته باشد و نیازمند انسجام در این امر هستیم.

حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس کمیته هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی ستاد مرکزی دهه فجر در نشست خبری خود اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در آستانه انتخابات است و شرایط بین المللی هم باعث شده دهه فجر حساسیت بیشتری داشته باشد و نیازمند انسجام در این امر هستیم.

باباخانی افزود: حضور مردم پر رنگ‌ترین اثری بوده که در پیروزی انقلاب داشتیم، اگر بخواهیم دهه فجر با ماهیت اصلی آن دیده شود باید حضور مردم بیشتر شود و کمیته ما تشکیل شده تا این حضور مردمی را پر رنگ‌تر کنیم.

وی گفت: حضور هیئت‌های مذهبی جلوه مردمی تری را به مراسم پیروزی انقلاب اسلامی می‌دهد. انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی بود و باید بر اساس سنت‌های فرهنگی و اسلامی انقلاب خود را جلو ببریم. 

وی ادامه داد: تولید محتوا برای این حضور در اختیار‌ مردم قرار می‌گیرد و البته این اقدامی دو طرفه است. در بحث معرفی دستاورد‌های انقلاب و شخصیت‌های کشورمان ظرفیت‌های را مشخص کردیم و در اختیار هیئات مذهبی قرار دادیم تا بتوانیم شرایط بهتری را برای دهه فجر ایجاد کنیم.

باباخانی  بیان کرد: حدود ۴۰ هزار هیئت داریم که در طول سال فعالیت مستمر دارند. بیش از نیمی از هیئت‌ها در دهه فجر فعالیت دارند و تقارن ایام عید باعث می‌شود که این آمار بالای‌ ۶۰ درصد برسد.

برچسب ها: انتخابات ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار