افتتاح اولین کتابخانه هتلی کشور در دهه فجر

اولین کتابخانه هتلی کشور با توجه خاص به کتب ایثار و شهادت در دهه فجر افتتاح می‌شود.

مهدی متین‌پور، دبیر کمیته شهدا و ایثارگران ستاد مرکزی دهه فجر با اشاره به مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا در نشست خبری امروز خود اظهار کرد: این برنامه‌ها به صورت نمادین در عرصه ملی در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران، در عرصه استانی در گلزار شهدای کرمان، در عرصه روستایی نیز روستای شهیدآباد بهشهر مازندران، در عرصه شهرستانی گلزار شهدای اهل تسنن شهرستان دُرمیان خراسان جنوبی، گلزار شهدای ادیان توحیدی آرامستان شهدای ارامنه تهران هدف‌گذاری شده است.

متین‌پور با اشاره به تبلیغات برنامه‌های این کمیته با همکاری دستگاه‌ها با محوریت شهدای غزه و کرمان اضافه کرد: برنامه این کمیته با محوریت شهادت زائران مظلوم کرمان در ایام دهه فجر هدف‌گذاری شده است.

دبیر کمیته شهدا و ایثارگران ستاد مرکزی دهه فجر گفت: مراسم چهلم شهدای کرمان، ۲۳ بهمن با همراهی هیئات و تشکل‌های مذهبی انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم فجرآفرینان برای شهدای انقلاب با همکاری دستگاه‌ها، اعضای کمیته، چون جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و... ادامه داد: همچنین تولیدات هنری، نغمات و آثار هنری نیز با موضوع شهدا خواهیم داشت.

وی، افزود: در دهه فجر بنیاد شهید بیشتر بر عرصه تبلیغی و ترویجی فرهنگ شهدا کار می‌کند. همچنین در جشنواره فیلم فجر، پنج فیلم منتخب با موضوع فرهنگ شهید و ایثار و چند اثر در حوزه موسیقی به جشنواره موسیقی فجر راه یافته است.

وی در پایان به برگزاری اردو‌های یک روزه برای خانواده شهدا در کل استان‌ها، افتتاح اولین کتابخانه هتلی در کشور با کتب ایثار و شهادت در مشهد مقدس، بازدید دوره‌ای از موزه عبرت برای خانواده ایثارگران، تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام راحل با حضور در حرم امام (ره) ویژه خانواده شهدا و ایثارگران، آزادی ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد و دیدار با زندانیان جرایم غیر عمد برای رسیدگی به خانواده‌های آن‌ها در ایام دهه فجر اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار