۶۴ طرح عمرانی در رشتخوار خراسان رضوی آماده بهره‌برداری است

فرماندار رشتخوار گفت: ۶۴ طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان واقع در جنوب خراسان رضوی برای دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری است.

حسین باهوش روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار گفت: با بهره برداری از طرحهای دهه فجر، حس امید و ایجاد انگیزه در بین مردم تقویت خواهد شد.

وی طرح گازرسانی به روستاهای پایین دست بخش جنگل، اجرای خطوط انتقال و توسعه و تعویض شبکه های فرسوده آب شرب و همچنین پروژه‌های چمن مصنوعی را به عنوان مهمترین پروژه‌های آماده بهره برداری عنوان کرد.

فرماندار رشتخوار بیان کرد: فرا رسیدن دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی به مردم است.

باهوش افزود: شایسته است آموزش و پرورش نیز دانش‌آموزان و به خصوص رای اولی‌ها را در حوزه جهاد تبیین با آرمان‌های انقلاب آشناتر سازد.

وی به انتخابات پیش رو نیز اشاره و اظهار کرد: مشارکت حداکثری و اتحاد بین اقشار مختلف از محورهای اصلی انتخابات است.

امام جمعه شهرستان رشتخوار نیز گفت: با حضور پررنگ و مشارکت در برنامه‌های دهه فجر باید ثابت کنیم هنوز به اصول انقلاب پایبند و صحنه‌های انقلاب را خالی نمی‌کنیم.

حجت‌الاسلام حسن جهانشیری افزود: جهاد تبیین به فرمایش رهبر معظم انقلاب یک فریضه واجب است و می‌بایست اقدامات و خدمات دولت برای آگاه سازی مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: وظیفه ما در این برهه، انتخاب نماینده‌ای توانمند برای مجلس شورای اسلامی تا بتواند برای اجرای منویات مقام معظم رهبری همانند یک بازوی پرقدرت عمل کند.

رشتخوار در فاصله ۲۲۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.