برگزاری دوره‌های تخصصی توانمندسازی ویژه طلاب عراقی

دوره‌های تخصصی توانمندسازی ویژه طلاب کشور عراق با همکاری معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی و حوزه علمیه مشهد برگزار می‌شود.

در جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ هادی سعادت، نماینده رایزن فرهنگی ایران در عراق، حجت‌الاسلام خاقانی، مسئول آموزش و تعلیم و تربیت علمای خط ولایت عراق و مسئول آموزش مدارس علمیه امام خمینی (ره) در نجف، حجت‌الاسلام معین، مسئول بین‌الملل حوزه علمیه خراسان و حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، مقرر شد با هماهنگی رایزنی جمهوری اسلامی ایران در عراق و مدارس امام خمینی (ره)، دوره‌های توانمندسازی ویژه طلاب بومی عراق برگزار شود.

این دوره‌های تخصصی در راستای آشنایی با اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در زمینه مدیریت و همچنین آشنایی با نظریه‌ها و اندیشه‌های امام خمینی (ره) در زمینه مرجعیت و نقش مرجعیت در جامعه تدارک دیده شده است.

در این دوره‌ها طلاب کشور عراق با موضوعات معارفی، احکام، عقاید و موضوعات مرتبط به اندیشه و سیره امام رضا (ع) آشنا می‌شوند.

همچنین در این جلسه مقرر شد، برای علما و شخصیت‌های فاضل حوزه علمیه امام خمینی (ره) در کشور عراق نیز دوره‌هایی در شهر مشهد برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار