اعتبار ۳۳۲ میلیارد ریالی برای تعمیرات و بهسازی مدارس

تعمیرات و بهسازی مدارس چهارمحال و بختیاری با اعتبار ۳۳۲ میلیارد ریال انجام و سیستم گرمایشی مدارس با اعتبار ۳۶۷ میلیارد ریال استانداردسازی شده است.

افشین امیریان مدیر‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۹۹ مدرسه در قالب پروژه‌های مشارکتی و خیری با ظرفیت ۴۵۶ کلاس درس و زیربنای ۷۰ هزار و ۹۲۵ مترمربع در استان در حال ساخت است.

وی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در خصوص بهسازی مدارس، افزود: تعمیرات و بهسازی مدارس چهارمحال و بختیاری با اعتبار ۳۳۲ میلیارد ریال انجام و همچنین سیستم گرمایشی مدارس با اعتبار ۳۶۷ میلیارد ریال استانداردسازی شده است.


بیشتر بخوانید


امیریان اضافه کرد: برای تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی ۷۵۰ میلیارد ریال تخصیص داده شده است و همچنین برای تجهیزات گرمایشی تا کنون ۱۸۰ میلیارد ریال در استان هزینه شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های خیری و مشارکتی در حال ساخت، ادامه داد: هم‌اکنون ۹۹ مدرسه در قالب پروژه‌های مشارکتی و خیری با ظرفیت ۴۵۶ کلاس درس و زیربنای ۷۰ هزار و ۹۲۵ مترمربع در حال ساخت است.
امیریان در خصوص مدارس و فضا‌های آموزشی تحویل داده شده، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۶۱ فضای آموزشی شامل ۲۱۵ کلاس درس با زیربنای ۲۸ هزار مترمربع و با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و همچنین ۳۷۰ میلیارد ریال قیر رایگان برای استحکام سقف مدارس استفاده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار