وزش باد برخی جاده‌های خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار داده است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: وزش باد شدید و کولاک برف‌های به جا مانده در اطراف راه برخی جاده‌های شمالی استان را تحت تاثیر قرار داده است.

یوسف بنی اسدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اینک وزش باد شدید و کولاک برف‌های به جا مانده از قبل در جاده قوچان- سبزوار در محدوده سه راه چکنه تا سبزوار موجب لغزندگی سطح این مسیر شده است.

او افزود: وزش باد به همراه برف اطراف جاده به اصطلاح پدیده "بادروفه" را در جاده درگز- قوچان ایجاد کرده که در برخی مناطق لغزندگی محدود را موجب شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون ترافیک در مسیر مشهد- چناران در محدوده سه راه فردوسی پرحجم گزارش شده، اما رفت و آمد در سایر راه‌های استان به صورت عادی و روان جریان دارد.

بنی اسدی بیان کرد: براساس هشدار هواشناسی خراسان رضوی هم اکنون استان تحت تاثیر وزش باد و در نواحی مستعد طوفان و گرد و خاک قرار دارد که طی امروز این پدیده شدیدتر شده و ضمن کاهش کیفیت هوا، کاهش میدان دید در جاده‌ها را نیز باعث خواهد شد.

برچسب ها: وزش باد ، کولاک برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.