ضرورت تعیین تکلیف ۷۰ هزار پروژه نیمه تمام راهسازی

دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی ایران گفت: ۷۰ هزار پروژه نیمه تمام راهسازی در استان‌ها باقی مانده است که باید ظرف چند ماه آینده تعیین تکلیف شوند.

علی  آزاد دبیر انجمن شرکت های راهسازی ایران گفت: برای توسعه اقتصادی و رفاه ملت، کشور ما به آشتی ملی و وحدت ملی نیاز دارد. علت ناکارآمدی در راهسازی و راه آهن، عدم توجه به کارشناسی های لازم و توسعه پایدار کشور است.

وی افزود: مسئولان، امور اداره و تعیین تکلیف ۷۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی را به مسئولان استان ها ( معاون فنی استاندار ، مدیرکل سازمان برنامه و بودجه ، نماینده دادستان ، رئیس شورای شهر و ..... ) بسپارند، تا با توجه به شناخت از پروژه و امکانات موجود به هر نحو که صلاح می دانند از جمله تغییر کاربری ( کلی یا جزئی ) ، واگذاری و ..... آنها را سر و سامان دهند.

وی گفت: وظیفه دولت ها ایجاد کار در استان های محروم جنوبی کشور و سواحل خلیج فارس و دریای عمان است  چراکه با ایجاد اشتغال مسأله مسکن خود به خود برطرف می شود.

آزاد با اشاره به اینکه  پروژه ها در کشور برمبنای کارشناسی های لازم و رعایت قوانین مربوطه انجام نمی شود گفت: بیشتر پروژه های سال های اخیر برمبنای اعمال نظر نمایندگان مجلس که خواسته اند کاری در جهت رضایت مردم محل نمایندگی انجام دهند ، شروع شده است .

 

 

 

برچسب ها: حمل ونقل ، راهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار