امام جمعه موقت سنندج:

حضور مردم در همه صحنه‌ها سرمایه اصلی نظام اسلامی است

ماموستا خالدی گفت: حضور مردم در همه صحنه‌ها سرمایه اصلی نظام اسلامی است و مشارکت حداکثری آنان در انتخابات قدرت کشور را افزایش و دشمنان را ناامیدتر می‌کند.

ماموستا معروف خالدی امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع این شهر اظهار کرد: اشتغال و اقتصاد دو مسئله مهم امروز در کشور است افرادی که می‌خواهند به عنوان نماینده مردم به مجلس راه پیدا کنند باید برای رفع مشکلات برنامه داشته باشند.

وی تاکید کرد: مردم باید کسانی را به عنوان نماینده خود در مجلس انتخاب کنند که باید برای جوانان، مسئله بیکاری و کنترل تورم و مقابله با گرانی برنامه داشته باشند.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: نمایندگان باید با برنامه ریزی مناسب و وضع قوانین لازم زمینه را برای رفع تنگنا‌ها و مشکلاتی که در کشور وجود دارد فراهم کنند و با نظارت مناسب بر عملکرد قوه مجریه زمینه‌ساز خدمت‌رسانی شایسته به مردم باشند.

ماموستا خالدی بیان کرد: حضور مردم در همه صحنه‌ها سرمایه اصلی نظام اسلامی است و مشارکت حداکثری آنان در انتخابات ۱۱ ماه جاری قدرت کشور را افزایش، انسجام و وفاق ملت را بیشتر و دشمنان را ناامیدتر می‌کند.

وی عنوان کرد: امیدوارم همه مردم با احساس مسئولیت نسبت به انجام این وظیفه شرعی حضور باشکوه در انتخابات شرکت کنند و با این کار سرنوشت خود را با آگاهی، شناخت و تحقیق تعیین کنند و نمایندگانی متعهد، متخصص و دلسوز کشور و ملت را راهی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کنند.

وی اضافه کرد: مردم ایران به ویژه مردم فهیم و انقلابی کردستان همواره در عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز نقش‌آفرینی کرده‌اند و قطعا در روز انتخابات پیش‌رو نیز حضور پیدا کرده و در سرنوشت خود دخیل خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.