هزار و ۶۰۰ تن شن و نمک در جاده‌های خراسان رضوی پاشیده شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بیش از هزار و ۶۰۰ تن مخلوط شن و نمک از ابتدای این هفته تاکنون برای تسهیل در عبور و مرور و تردد ایمن در جاده‌های اصلی و شریانی استان پاشیده شد.

جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۱۶۷ راهدار نیز به صورت شبانه روزی کار خدمات رسانی و برف‌روبی در جاده‌های استان خراسان رضوی را بر عهده داشتند.

او افزود: بیشترین میزان مصرف شن و نمک؛ در محور تربت حیدریه به مشهد و نیشابور به سه راهی باغچه، قوچان به فاروج و گردنه‌های امام قلی، چکنه و مقصودآباد  به مقدار ۸۰۰ تن با استفاده از ۳۸ دستگاه ماشین آلات راهداری بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ماشین آلات درگیر در برف روبی اخیر را ۱۲۴ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین اعلام کرد و ادامه داد: تنها در روز گذشته هزار و ۸۰ کیلومتر «باند جاده» برف روبی توسط راهـداران صورت گرفته است.

شهامت بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در زمستان امسال ۷۲ اکیپ راهداری را برای همه امور مربوط به راهداری زمستانی تجهیز و آماده در اختیار دارد تا به زائران و مسافران خدمت رسانی لازم را داشته باشند.

او تعداد راهدارخانه‌های محور‌های مواصلاتی را ۳۳ راهدارخانه اعلام کرد و به مسافران و کاربران جاده‌ای تصریح کرد: ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱، هنگام تردد و عبور از جاده ها، احتیاط لازم را در نظر گرفته و اقدامات پیشگیرانه را به عمل آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار