امام جمعه چترود:

حضور مردم در انتخابات، سلاحی در برابر دشمنان است

امام جمعه چترود گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای، مانند سلاحی در برابر دشمنان ایران است.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه چترود در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این بخش گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات و امروز اسلام امانتی بزرگ در دستان ماست و حضور مردم در پای صندوق‌های رای مانند سلاحی در برابر دشمنان ایران است.

وی افزود: هرقدم و عملی که باعث عصبانیت دشمنان شود، عمل صالح محسوب می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: جابربن عبدالله انصاری در ساحت حضرت علی می‌فرمایند: پیامبر فرمودندهمانا امام علی علیه السلام و شیعیان ایشان رستگار در دنیا و آخرت هستند.

وی بیان داشت: طبق آیه شریفه قرآن، کسانی که عمل صالح انجام می‌دهند این‌ها بهترین مخلوقات خداوند هستند.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند: از بهترین کار‌هایی که امت من انجام می‌دهند، این است امید به ظهور منجی دارند و کسی که منتظر باشد و از دنیا برود مثل این است که در خیمه امان زمان (عج) است.

خطیب جمعه چترود افزود: امروز، روز سرنوشت جمهوری اسلامی ایران است و همه‌ دشمنان چشمهایشان به ایران است که مردم با حضورخود در پای صندوق‌های رای باعث استحکام بخشیدن به پایه‌های ایران اسلامی می‌شوند.

وی تصریح کرد: کسانی که بخاطر مسائل اقتصادی برای موضوع حضور در انتخابات شک و شبهه دارند خودشان را با حر مقایسه کنندکه بین دو راهی انتخاب بود که ببیند کدام راه مایه سعادت وخوشبختی است.

حجت الاسلام ابراهیمی بیان داشت: حفظ نظام جمهوری اسلامی و پیروی از حکم ولایت فقیه در خصوص رای دادن واجب عینی است.

وی با اعلام اینکه هدف دشمنان جلوگیری از حضور مردم در انتخابات است، افزود: دشمن حضور مردم را ببیند ناامید وسرافکنده خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار