۱۱ «اینفلوئنسر» کشور چین وارد خراسان رضوی شدند

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ۱۱ «اینفلوئنسر» (فرد تاثیرگذار ویژه تبلیغات در فضای مجازی) اهل کشور چین دوشنبه شب با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان به دنیا وارد خطه خورشید شدند.

سید جواد موسوی گفت: این گروه سفر خود را در مسیر جاده ابریشم از تهران آغاز و بعد از عبور از شهرهای استان سمنان، وارد نیشابور شدند.

وی بیان کرد: این افراد شب گذشته وارد نیشابور شدند و بازدید از آرامگاه خیام، عطار، سایت موزه شادیاخ و غیره جزو برنامه‌های امروز آنان است.

مدیرکل گردشگری خراسان رضوی گفت: فعالان برتر فضای مجازی و اینفلوئنسرهای چینی در پروژه «ایران سلام»، هم‌زمان با عید بهاره چینی به مدت چهار روز( ۱۴ تا ۱۷ اسفندماه) از مسیر جاده ابریشم در خراسان رضوی بازدید دارند.

وی تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح، توسعه گردشگری خارجی استان در سال ۱۴۰۳، تبلیغ مناسب جاذبه‌ها و زیرساخت‌های گردشگری استان است.

موسوی افزود: بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های داورزن‌، سبزوار، نیشابور، مشهد و طرقبه شاندیز از اولویت های بازدید این گروه اینفلوئنسر چینی است.

استان خراسان رضوی با دارا بودن جاذبه های متعدد گردشگری از جمله تعداد ۲ هزار و ۴۲ اثر تاریخی، طبیعی و معنوی ثبت شده در فهرست آثار ملی و هشت اثر ثبت شده در فهرست یونسکو، سالانه میزبان بیش از ۳۰ میلیون زائر و گردشگر داخلی و خارجی است.

برچسب ها: اینفلوئنسر ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار