یک مسئول در شورای اسلامی شهر مشهد خبرداد:

فعالیت شهربازی پارک ملت از ابتدای فروردین

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، مشارکت‌ها و مسکن شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شهربازی پارک ملت از ابتدای فروردین راه‌اندازی می‌شود و مردم می‌توانند استفاده کنند.

مجید دبیریان رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، مشارکت‌ها و مسکن شورای اسلامی شهر مشهد گفت: قرارداد شهربازی پارک ملت تا پایان امسال بود و به دلیل اهمیتی که شهربازی پارک ملت برای مشهدی‌ها و زائران دارد، پیگیری‌هایی صورت گرفت.

وی افزود: معاونت اقتصادی فراخوان برگزاری مزایده را برای مدت ۳ سال برگزار کرد. حدود ۱۳ مجموعه اشخاص حقیق و حقوقی شرکت کردند که به بهترین پیشنهاد، واگذار شد. این پیشنهاد به شورا آمد و مورد تصویب قرار گرفت. در فرمانداری نیز تایید شد و الان فرایند تاییدیه‌های نهایی استاندارد دستگاه‌ها در حال انجام است. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شهربازی پارک ملت از ابتدای فروردین راه‌اندازی می‌شود و مردم می‌توانند استفاده کنند.

دبیریان در خصوص احداث شهربازی بین‌المللی در مشهد عنوان کرد: در این زمینه مطالعات صورت گرفت و فراخوان زده شد، اما متاسفانه سرمایه‌گذاری با پیشنهاد جذاب پیدا نشد، بنابراین معاونت اقتصادی بار دیگر در حال بررسی است تا پیشنهادی جذاب با انتظاراتی که شهرداری برای تعریف یک پروژه بزرگ‌مقیاس مانند شهربازی بین‌المللی دارد، پیدا شود. اگر به جمع‌بندی برسند، فراخوان زده شده و از سرمایه‌گذاران دعوت می‌شود، اما این پروسه زمان‌بر است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، مشارکت‌ها و مسکن شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص ویژگی‌های شهربازی بین‌المللی تصریح کرد: برای این شهربازی تنوع دستگاه‌ها مهم است که باید از مدرن‌‎ترین دستگاه‎ها در مجموعه استفاده شود. این جزو حداقل‌های لازم برای شهربازی در بخش تجهیزات است. شهربازی یک مجموعه چندمنظوره بوده و صرفا امکانات تفریحی ندارد، بلکه دارای امکانات ورزشی نیز هست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار