پیش‌بینی ۹۷۰ مدرسه فارس برای اسکان مسافران نوروزی

معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارس از پیش‌بینی ۹۷۰ مدرسه در این استان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

محمد فرخ‌زاده در آیین آغاز به کار پویش ملی «چشم به راهیم» استان فارس که در شیراز برگزار شد، گفت: ایام نوروز زمان سفر و در کنار خانواده بودن است از این‌رو سفر ایمنی را برای هموطنان در فارس را به همراه همکاری مسافران با عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راه و کسانی که درقبال حفظ جان مردم مسئولیت دارند، آرزومندیم.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس تصریح کرد: پویش ملی «چشم به راهیم» نوید چشم به راه بودن ما را برای مسافران و مسافران را برای خانواده‌ها به همراه دارد پس امیدواریم در کنار یکدیگر با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و اصول اخلاقی در بهار طبیعت و بهار قرآن شاهد کمترین حوادث باشیم و سالی نکو را همراه با همدلی رقم بزنیم.

او با بیان اینکه استان فارس آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، ادامه داد: در کنار هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، تنها اداره آموزش‌وپرورش فارس در سراسر استان ۹۷۰ مدرسه را برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی کرده است و با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و مردم با فرهنگ استان، فارس برای حضور مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در پایان سخنان خود بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مسافران نوروزی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار