بازدید بیش از ۴۰ هزار نفر از موزه‌های آستان قدس رضوی در نوروز ۱۴۰۳

معاون سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: از ۲۹ اسفندماه تا ۱۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ تعداد ۴۳ هزار و ۱۱۳ نفر از موزه‌های آستان قدس رضوی بازدید داشته‌اند.

مهدی قیصری نیک معاون سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در خصوص میزان بازدید از موزه‌های آستان قدس رضوی در ایام نوروز گفت: به منظور ارائه خدمات به زائرانی که در ایام نوروز در مشهد حضور پیدا می‌کنند، موزه‌های آستان قدس رضوی در ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ نیز فعالیت داشتند و میزبان بازدیدکنندکان نوروزی بوده‌اند.

او با بیان اینکه تعداد ۴۳ هزار و ۱۱۳ نفر از موزه‌های آستان قدس رضوی بازدید داشته‌اند، خاطرنشان کرد: همچنین در روز پنج‌شنبه دوم فروردین‌ماه تعداد ۵۶۶۵ نفر از موزه‌های آستان قدس بازدید کردند که جزو پربازدیدترین روز سال بوده است.

معاون سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اشاره به بازدید افرادی از کشور‌های پاکستان، عراق، هند، لبنان، افغانستان، ترکیه و... ادامه داد: با توجه به مصادف شدن عید نوروز با ماه رمضان نسبت به سال گذشته افت آمار بازدیدکنندگان داخلی و خارجی را در سال ۱۴۰۳ نیز شاهد بودیم.

برچسب ها: موزه ، ایام نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار