رئیس پیشین سیا: حمله تلافی‌جویانه ایران به اسرائیل بسیار مهم بوده است

رئیس پیشین سازمان سیا مدعی شد رژیم صهیونیستی می‌تواند از طریق انجام عملیات مخفیانه یا سایبری به حمله تلافی جویانه ایران واکنش نشان دهد.

«دیوید پترائوس» رئیس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در گفتگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان مدعی شد که رژیم صهیونیستی می‌تواند از طریق انجام عملیات مخفیانه یا سایبری به حمله تلافی جویانه ایران واکنش نشان دهد.

پترائوس به سی ان ان گفت که حمله تلافی‌جویانه ایران به سرزمین‌های اشغالی بسیار مهم بوده است و به گمان وی اسرائیل مجبور است که در واکنش به آن اقدامی انجام دهد.  

وی در پاسخ به پرسش مجری برنامه در مورد نحوه واکنش اسرائیل به حمله اخیر ایران گفت: اقدام‌های زیادی می‌توان انجام داد که لزوماً تمامی آنها علنی نیستند. آنها می‌توانند به اقدام‌های مخفیانه دست زده و یا حملات نامتقارن و سایبری انجام دهند.

تارنمای آکسیوس نیز به نقل از سه مقام آمریکایی نوشت که یک روز بعد از حمله بی سابقه ایران به اسرائیل، دولت جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا همچنان در خلوت و علنی از اسرائیل می‌خواهد در اجرای یک اقدام تلافی‌جویانه علیه ایران محتاط باشد.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که کابینه جنگ این رژیم روز یکشنبه با تشکیل جلسه چند ساعته در مورد چند گزینه برای اقدام تلافی‌جویانه بحث کرده است.

یک مقام اسرائیلی در این زمینه گفت که در این جلسه تصمیم روشنی اتخاذ نشد و روز‌های آینده گفتگو‌های بیشتر انجام خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
بسم الله الرحمن الرحیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
خطاب به آمریکا و اسقاطیل، خسته نشدید از این همه دشمنی و تحریم؟ چرا نمی‌تونید عین آدم با بقیه دنیا زندگی کنید، چرا همش دنبال ایجاد جنگ‌ و نفرت هستید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
که نماینده وحشی اسرائیل جنایتکار در سازمان ملل باید عکسی ها و فلیم های کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه در این مدت 7 ماه نشان به دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
جای خالی ترامپ به شد حس میشه :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
نابودی اسرائیل 100 درصد فقط واجب است و هم به نفع منطقه و جهان است چون به خاطر اسرائیل و با حمایت همه جانبه آمریکا و غرب؛ مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه فلسطین، غزه، لبنان، سوریه و هم مسلمانان را قتل عام می کند، جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی و هم برای منطقه و جهان مشکلات ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات ایجاد می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
صهیونیست ها جنایتکار و با پشتیبانی آمریکا و مزدورانشان سالانه بیش از هزار نفر در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه قتل عام می کنند سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر کجا هستند. مدعیان حقوق بشر چشم خودرا برجنایات صهیونیست‌ها جنایتکار بسته‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل و هم آمریکا در این مدت 7 ماه در جنگ غزه بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است. کشورهای اروپایی هم شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا در غزه بودن و هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
نه اینکه تا به حال رژیم اشغالگر قدس عین بچه های مودب ردیف اول آروم و بی ضرر نشسته بوده ، حالا می‌خواد حملات سایبری و .‌‌.‌‌. را علیه ایران انجام بده! صبح بخیر ابله خان! اینها بیست ساله که پیوسته و هر روزه مشغول توطئه و حمله سایبری و تروریستی هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
جرات حمله نظامی نداره برا حفظ آبروی از دست رفته اینطور حرف میزنه
آخرین اخبار