فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش:

دشمن اگر مرتکب خطایی شود، با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح روبرو می‌شود

امیر غلامعلیان گفت: دشمن کوچک‌ترین روزنه‌ای برای نفوذ به محدوده سرزمینی ما پیدا نمی‌کند و اگر مرتکب خطایی شود، با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح روبرو می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران کرمانی گفت: ۲۹ فروردین روز ارتش، یادگار پیام تاریخی حضرت امام در سال ۵۸ است که علی رغم همه توطئه‌های احزاب مبنی بر منحل کردن ارتش، با بصیرت، پیام تاریخی مبنی بر موجودیت ارتش را صادر کرد.

امیر غلامعلیان افزود: در همان سال ارتش با سازماندهی یگان‌های رزمی خود، از تجزیه کشور جلوگیری کرد.

وی تصریح کرد: امام راحل، سه عامل اراده خداوند، خواست مردم برای تحقق نظام و پیوستن ارتش به بدنه نظام را در پیروزی انقلاب اسلامی موثر می‌دانست و در دوران دفاع مقدس نیز ارتش با طرح‌ریزی، سازماندهی و برنامه‌ریزی ده‌ها عملیات نقش بی‌نظیری در پیشبرد جنگ داشت و با ضربات سنگینی که بر پیکره ارتش بعثی وارد کرد، اجازه نداد یک وجب از خاک ایران به تصرف ارتش عراق در بیاید.

امیر غلامعلیان تصریح کرد: ارتش از شرایط تحریم به عنوان فرصت استفاده کرد و با اتکا به نسل جوان شروع به ساخت سلاح و تجهیزات کرد و پس از جنگ نیز بازسازی ارتش شکل گرفت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش بیان داشت: استقرار نیرو‌های ارتش در مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی و ایجاد امنیت پایدار، مرز‌ها را برای دشمن ناامن کرد.

امیر غلامعلیان افزود: اگر امروز دشمن ذره‌ای احساس کند ما در دفع تهدید ناتوانیم، هیچ تعارفی با ما ندارد؛ اما توان بازدارندگی نیرو‌های مسلح در حدی است که کوچک‌ترین روزنه‌ای برای نفوذ به محدوده سرزمینی ما پیدا نمی‌کند و اگر مرتکب خطایی شود، با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح روبرو می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار