آسفالت بیش از ۲۸۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و ششم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: در طول هفته سی و ششم، ۲۸ هزار و ۳۶۰ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۳ هزار و ۵۴۵ تُن آسفالت شده است.

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و ششم ۲۸ هزار و ۳۶۰ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۳ هزار ۵۴۵ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۲، ۳، ۴، ۶، ۷، ۹ و ۱۱ و زیرگذر گویم از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در خیابان هانی ابن عروه و خیابان راستی در منطقه ۵، کوچه ۵ بهاران و کوچه ۴٫۸ بلوار شهید رجایی در منطقه ۶، منشعبات اتحاد و منشعبات خیابان بزرگی و کوچه ۱۰ صبا در منطقه ۷ و خیابان ۲۲ میعاد قصرقمشه و خیابان محمدی در منطقه ۱۰ و روکش آسفالت در معبر خاکی خیابان بهزادی در منطقه ۵ و سایت میدان مرکزی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام‌شده است.

همچنین طی ۳۶ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۶۹۳ هزار و ۶۱۵ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۱۲ هزار و ۱۵۶ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار