پرتقال فروش‌های کلاهبردار دستگیر شدند

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری اعضای باندی که اقدام به ۱۴۱ فقره کلاهبرداری اسکیمری به ارزش حدود ۳۰ میلیارد ریال کرده بودند، خبر داد.

 سرهنگ رسول جلیلیان گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان به پلیس فتا استان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به برداشت اسکیمری از حساب شاکیان پرونده گفت: پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد همه مال باختگان از یک دستفروش دوره گرد در مناطق مهرشهر و عظیمیه موز و پرتقال خریداری کرده اند.
 رئیس پلیس فتای استان البرز اضافه کرد: هویت ۴ نفر از عاملان این کلاهبرداری‌ها شناسایی و همه آنها در شهر‌های کرج و تهران دستگیر شدند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان به کپی برداری از کارت‌های بانکی ۱۴۱ نفر از شهروندان اعتراف کرده اند که تاکنون ۲۵ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند.
وی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود، اضافه کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان حین خرید از فروشندگان دوره گرد حتما رمز کارت بانکی را خودشان وارد کنند و موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: کلاهبرداری ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.