شهید رییسی در رفع مشکلات جمعیت هلال احمر بسیار کوشش کرد

رییس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی،رییس دولت سیزدهم در رفع مشکلات جمعیت هلال احمر بسیار کوشش کرد و در این مسیر موفق هم بود.

بابک محمودی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در مشهد گفت: شهید رییسی بسیار پیگیرانه و قاطعانه به دنبال رفع مشکلات جمعیت هلال‌احمر کشور بود و در این راستا اقداماتی مانند جذب نیروی انسانی، تقویت انبار‌های امداد و نجات و تکمیل تجهیزات هلال‌احمر از جمله اقدامات انجام شده در ۲ سال گذشته است.

وی ادامه داد: بر همین اساس در سال گذشته پنج هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی جذب مجموعه هلال احمر شد که این خود گویای توجه مثبت دولت به تامین و تکمیل نیروی انسانی این جمعیت است.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: افزوده شدن هزار دستگاه خودرو امدادرسانی به ظرفیت تجهیزاتی هلال احمر و تخصیص هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تقویت انبار‌های امدادی از اقدامات مفید انجام شده در راستای رویکرد مثبت دولت به رفع نیاز‌های هلال احمر است.

محمودی با اشاره به پیگیری شخص رییس‌جمهوری برای تامین بالگرد‌های امداد در شب افزود: نتیجه عملکرد خالصانه شهید آیت‌الله رییسی، عزت ابدی ایشان و همراهانشان بود که تشییع باشکوه پیکر‌های ایشان گواه این مدعاست.

محمودی افزود: خوشبختانه در آیین باشکوه تشییع شهدای خدمت در مشهد، حادثه سخت و تلخی را شاهد نبودیم و این آیین نیز به برگ زرینی در دفتر خدمات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی تبدیل شد.

مدیرکل بازرسی استانداری خراسان رضوی نیز در این آیین گفت:خدمت بی‌منت شاخصه ویژه‌ای است که جمعیت هلال‌احمر به کار بسته و هرجا هلال‌احمر حضور داشته باشد آرامش ویژه‌ای به جامعه تزریق می‌شود که این توفیق بزرگی است.

محسن نجات توفیق خدمت در خراسان رضوی را ویژه و خاص دانست و تاکید کرد: بازوی پرتوان مدیریت بحران استان در حوادث، جمعیت هلال‌احمر است.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر سنگر خطیری است که در مواقع بحران، نمره تراز را از آن خود کرده است.

در پایان این مراسم، طبق حکم صادر شده از سوی "حسین کولیوند" رییس جمعیت هلال احمر از خدمات "محسن ذاکریان" قدردانی و "سیدعلی منیری" به‌عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر خراسان رضوی معارفه و منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.