جان باختن ۳ افسر پلیس فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی

مقامات فلسطینی از جان باختن ۳ افسر پلیس در حملات هوایی امروز صبح رژیم صهیونیستی به اردوگاه ناصرات خبر دادند.

از شروع توحش رژیم صهیونیستی در غزه بیش از ۷ ماه می‌گذرد و تل آویو با هدف پاکسازی قومی این باریکه هر جنبنده‌ای را هدف مشروع تلقی کرده و به نسل کشی غیرنظامیان در سایه حمایت آمریکا و سکوت جامعه بین المللی ادامه می‌دهد. 

به گزارش الجزیره، وزیر کشور فلسطین امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ۳ تن از نیرو‌های پلیس فلسطین طی حمله صبح امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه جان خود را از دست دادند. 

در این بیانیه آمده است: این ۳ افسر پلیس به نام‌های احمد جمعه ابونار، محمود زیاد جابر و محمد ابوریاله در حال انجام وظایف خود در حفاظت از جان غیرنظامیان در اردوگاه آوارگان ناصرات بودند که به ناگاه هدف بمباران هوایی ارتش صهیونیست قرار گرفته و جان خود را از دست دادند. 

این بیانیه می‌افزاید: نیرو‌های اشغالگر با تمرکز بر هدف قرار دادن افسران پلیس و نیرو‌های امنیتی به دنبال تضعیف امنیت غزه و ایجاد هرج و مرج در جامعه فلسطینیان در این باریکه هستند. این در حالی است که براساس قوانین بین المللی باید از جان نیرو‌های پلیس در حملات حفاظت شود. 

رژیم صهیونیستی ۳ هفته است که عملیات خود در غزه را همه جانبه کرده و تمامی مناطق این باریکه را هدف قرار می‌دهد. گرچه مقامات صهیونیست پیش‌تر مدعی پاکسازی شمال غزه از نیرو‌های حماس شده بودند، اما اکنون می‌گویند با آغاز عملیات در رفح، نیرو‌های این جنبش بار دیگر به مناطق شمالی بازگشته اند.

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
مگه فلسطینی ها هم پلیس دارن ؟ اولین بار میشنوم
آخرین اخبار