گردان‌های القسام با اسیر کردن نظامیان صهیونیست همه را شوکه کردند

کارشناسان نظامی در پی عملیات نیرو‌های القسام در اسارت گرفتن تعدادی از نظامیان اشغالگر تاکید کردند، شکست عملیات نظامی صهیونیست‌ها مشخص شد.

کارشناسان نظامی در مصاحبه با الجزیره درباره موفقیت گردان‌های القسام در کشتن و دستگیری تعدادی از سربازان اشغالگر در جبالیا در شمال غزه صحبت کردند.

براساس گزارش سما الاخباریه، واصف عریقات، کارشناس، تحلیلگر نظامی و راهبردی و سرلشکر بازنشسته تایید کرد که عملیات جبالیا را می‌توان از چند جهت ارزیابی کرد که مهمترین آنها مکان، زمان و نتایج این عملیات و واکنش‌ها به آن است. عریقات افزود: مقاومت فلسطین امروز ثبات میدانی را از ارتش اشغالگر سلب کرده و با آن مقابله می‌کند.

عمر المعربونی، کارشناس نظامی و راهبردی گفت: گردان‌های القسام با این عملیات در جبالیا همه را شوکه کردند. چراکه ارتش اشغالگر آن را پایانی به عملیات در این منطقه می‌دانست. اما این نشان می‌دهد که در جایی تحول بزرگی رخ داده است و موید شکست اسرائیل و ارتش آن در این عملیات و پایدار مقاومت در رسیدن به اهداف خود است. 

از سویی دیگر سرهنگ فایز الاسمر، کارشناس امنیتی و نظامی نیز در این خصوص گفت: اسرائیل هر چقدر هم که اسارت سربازان را انکار کند، نمی‌تواند شکست و ناتوانی خود را در دستیابی به اهداف اعلام شده انکار کند.

روز گذشته گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد نیروهای این گردان ها با نظامیان صهیونیستی درگیر شده، تعدادی از ان‌ها را به هلاکت رساندند و برخی را نیز زخمی کردند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
اینا تا زیر خونه نتانیاهو تونل زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
آره ما گفتیم زدیم شمام بگید آره خوبیت نداره
آخرین اخبار