سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر مطرح شد (5)

حجت‌الله ایوبی: جشنواره امسال، جشن خودنمایی جوانان ایران است

رئیس سازمان سینمایی ایران در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: جشن فجر سی و سوم جشن خواستن و توانستن است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ مراسم افتتاحیه‌ سی و سومین جشنواره فیلم فجر با حضور مسئولان سینمایی و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

برای تقدیر از مدیران و اعضای فعال لابراتوارهای سینمایی و فیلم سازی  از ده نفر از مدیران و 28 نفر از پیشکسوتان این عرصه دعوت به عمل آمد.
 
پس از تقدیر از این افراد، یکی از مدیران لابراتوارهای سینمایی به نمایندگی از سایر اعضا برای حضار و اهالی سینما سخنرانی کرد. پس از رونمایی از یکی از 3 جلد کتاب به نام سرگذشت لابراتوار در سینمای ایران به قلم محمد علی حیدری از حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی ایران دعوت به سخنرانی شد.
 
وی با تشکر از مدیران و اهالی سینما گفت:  از همه فیلم سازان تشکر می کنم که ما را به تماشای شاهکارهای سینمای ایران نشاندند، اگر حال شما یک ذره هم بهتر شده باشد خستگی یک سال ما برطرف می شود.
 
ایوبی افزود: من در تعجبم از کسانی که شادی را رها کردند و غم را می پرستند اگر شما شاد باشید ما به آرزوهایمان می رسیم.
 
رئیس سازمان سینمایی ایران اظهار داشت: جشن فجر سی و سوم جشن خواستن و توانستن است، جشن پیروزی لبخند بر اخم و قهر، به تماشا بنشینید تا دستاورد یک سال سینما را ببینید.
 
وی در پایان گفت: سینمای ایران با دست پر آمده است؛ جشنواره امسال جشن خودنمایی جوانان ایران است باید سال 93 را سال سینما و اقتصاد سینما بنامیم.
 
رئیس سازمان سینمایی با تشکر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: با همیاری همه اعضاء و مدیران سینمایی به موفقیت خواهیم رسید.
 
گفتنی است؛ در این مراسم گروه موسیقی برای اجرای قطعات موسیقی در صحنه حاضر شدند.
 
انتهای پیام/ رض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.