سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن:

نداشتن کرسی آسیایی به ذوب آهن ضربه می‌زند/برای حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا منتظر پاسخ فدراسیون هستیم

علی جباری در خصوص احتمال اعزام نشدن تیم ذوب آهن به رقابت‍‌‌‌‌های باشگاه‌های وزنه برداری آسیا گفت: فدراسیون این مسئله را دیر به اطلاع ما رساند و نامه هم دیر به ما ابلاغ شد.

علی جباری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون پنجم فروردین نامه را برای ما فرستاد و علاوه بر دیر شدن نامه بحث آزمایش دوپینگ و جواب آزمایش هم مطرح است که حداقل 4 هفته‌ طول می‌کشد بنابر این با وجود این مشکلات به احتمال زیاد نمی‌توانیم در رقابت‌های وزنه برداری جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کنیم.
 
وی ادامه داد: این مسابقات هر سال در مهر یا آبان ماه برگزار می‌شد اما امسال اردیبهشت ماه برگزار می‌شود به دلیل از دست رفتن جایگاه علی مرادی در کرسی آسیا اولین ضربه به تیم ذوب آهن وارد شد. زمانی که علی مرادی در کنفدراسیون آسیا بود این رقابت‌ها در مهر ماه برگزار می‌شد اما امسال زودتر برگزار می‌شود که این مسئله باعث وجود مشکل برای حضور ذوب آهن در این رقابت‌ها شده است.
 
جباری افزود: به هر حال ما اسامی وزنه برداران را به  فدراسیون ارسال کرده‌ایم و منتظر جواب هستیم
 
سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن در پایان خاطر نشان کرد: قاسمی دبیر فدراسیون گفته اگر جواب آزمایش دوپینگ مشخص نشود در مسابقات باشگاه‌های آسیا شرکت نمی‌کنیم تعدادی از وزنه برداران ما دانشجو و سرباز هستند و قراردادشان هم به پایان رسید اما با این حال قبول کرده‌اند که در رقابت‌ها شرکت کنند ولی هنوز وضعیت روشن نیست  و منتظر پاسخ فدراسیون هستیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.