سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افسر سابق عملیات ویژه آمریکا؛

ما می‌توانیم پیام صلح خود را به گوش جهانیان برسانیم

افسر سابق عملیات ویژه آمریکا گفت:در آمریکا مردم معمولی و طبقات مختلف کشور به دنبال جنگ نیستند و می‌خواهند ترامپ مثل اوباما اقدامات مناسبی انجام دهد.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛دکتر اسکات بنت  در ششمین کنفرانس بین المللی افق نو در مشهدافزود:رهبر معظم ایران نامه‌هایی به جوانان کشور‌های مختلف از جمله کشور‌های اروپایی نوشته و آن‌ها را مخاطب قرار داده است.

وی گفت:ما ملت آمریکا از دولت می‌خواهیم با صداقت در مسیر عقلانیت و در مسیر درست حرکت کند، باید توجه داشته باشید که جنگ افروزان مخالف عقلانیت و صداقت در کاخ سفید هستند.

افسر سابق عملیات ویژه آمریکا ادامه داد: پیام ملت ایران به ملت آمریکا این است که ما مردم ایران، شما را مشکل خود نمی‌دانیم و جنگ افروزان می‌خواهند به بهانه‌های مختلف جنگی را آغاز کنند.

دکتر اسکات بنت افزود:کشور‌های اروپایی از جمله فرانسه و آلمان می‌بینند که به خاطر موج آوارگانی که از کشور‌های مختلف به ویژه خاورمیانه به آنجا می‌روند چه فاجعه ای برای آن‌ها به وجود آمده و آن‌ها آمریکا را مقصر اصلی این موضوع می‌دانند.

وی گفت:بعد از ۱۸ سال جنگ‌های ساخته شده توسط آمریکا، مردم خواستارند که این جنگ‌ها به پایان برسد، چون ملت آمریکا به دنبال پویایی و امید هستند. ما باید به یکدیگر عشق و محبت داشته باشیم و در کنار یکدیگر حرکت کنیم.

افسر سابق عملیات ویژه آمریکا تصریح کرد:ما امیدواریم به سمت صلح حرکت کنیم و برای اینکه ملت آمریکا به هدف خود برسند دولت باید کنشگری‌های خود را تغییر دهد.

انتهای پیام// ج. ر
 

ششمین کنفرانس بین المللی افق نو در مشهد

برچسب ها: آمریکا ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.