سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد؛

حمایت از کالای ایرانی از اولویت های ورزش کهگیلویه وبویراحمد

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :حمایت از خرید کالای ایرانی و اشتغال آفرینی جوانان از اولویت های ورزش استان است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج  ؛ علوی گفت :اولویت ورزش استان اشتغال آفرینی جوانان و حمایت از خرید کالای ایرانی طبق منویات مقام معظم رهبری در سالی که بنام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است و کلیه خرید های ورزش و جوانان استان می بایست در راستای تحقق بخشیدن شعار سال باشد .
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایجاد نشاط ،امید و سرزندگی را از برنامه های مهم ورزش و جوانان ذکر کرد و خواستار نظارت بر اماکن ورزشی و برنامه ریزی در جهت پرکردن اوقاف فراغت جوانان شد .
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از عدم پاسخگویی به موقع به نامه های ارسالی از سوی اداره کل و هیات های استانی ابراز گلایه کرد و بیان داشت:میزبانی مسابقات ورزشی در شهرستان ها می بایست با هماهنگی روسای ادارات شهرستان ها و متناسب با شرایط جوی استان برگزار شود.
این مقام مسئول از راه اندازی اتوماسیون اداری در شهرهای بویراحمد ،گچساران و کهگیلویه خبر داد و اظهار امیدواری کرد با تامین اعتبارات لازم و توسعه زیر ساخت ها دیگر شهرهای استان از این نعمت برخوردار شوند .
علوی خواستار برگزاری منظم جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان ها و تعامل ادارات شهرستان ها با فرمانداران در برگزاری نشست های سازمان های مردم نهاد و جلسات ساماندهی امورجوانان شد و افزود:این نشست ها می بایست با حضور کارشناسان حوزه فرهنگی و جوانان برگزار شود.
وی از عدم حضور روسای هیات های استانی در شهرستان ها و رفع مشکلات هیات های  این مناطق ابراز گلایه کرد و خواستار تعامل و ارتباط بیشتر ادارات با رسانه ملی ،خبرگزاری ها و مطبوعات استان در بازگو کردن برنامه های ورزش استان شد .
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از انعقاد تفاهم نامه با دو صندوق کار آفرین مهر و صندوق قرض الحسنه رسالت در اعطای تسهیلات و ایجاد اشتغال زایی جوانان در استان خبر داد و ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیبل های ورزش استان ،خواستار نظارت بیشتر بر ورزش بخش ها و مصرف بهینه و صرف جویی آب ،برق و گاز ادارات و اماکن ورزشی شد .

 انتهای پیام/غ

حمایت از کالای ایرانی در حوزه ورزش و جوانان

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.